welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie heeft ervaring in Dieet-Pro?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie heeft ervaring in Dieet-Pro?

06-09-2011

Beste,

Ik heb vorige week Dieet-Pro shakes besteld. Moet ze nog binnen krijgen.

Er word gezegt dat je 2 a 3 kilo per week afvalt

Wie o wie heeft hier ervaring mee?

Gr,

Noortje

02-01-2015
12:43:20
Reactie van sieriena:

Beste Allemaal,

4 jaar terug heb ik herbalife gedaan, 20 kilo afgevallen in 2 maanden tijd.
Maar die shakes waren niet te verdragen. Tijdens de shakes moest ik gewoon kokhalzen waardoor het steeds weer om hoog kwam, bah! word weer misselijk als ik er aan denk!

Ik ben vandaag begonnen met pro dieet en jeetje wat een smaakverschil. ze smaken 100 x beter! Ik maak ze overigens aan met melk zodat het een soort yoghi drink word!
Over 4 maanden ga ik trouwen en hoop ik 20 kilo lichter te zijn. 10 kilo is ook al prima. heb 35 kilo overgewicht, dat haal ik niet in 4 maanden, zal te mooi om waard te zijn.

Nu weet ik uit ervaring dat herbalife echt wel helpt! Maar nu vroeg ik me af of dieet pro ook zo goed helpt.

Mijn schema is sochtens en smiddags shake tussendoor, een appeltje of crackertje en savonds gewoon met de pot mee, zodat het beter vol te houden is.

succes allemaal

28-08-2014
10:28:03
Reactie van geesje:

Ik heb vorig jaar dit dieet gedaan. Op zich val je er prima mee af maar op een gegeven moment accepteert je lichaam het niet meer. Wondjes heelden niet en ik was lijkbleek en moe.
Daarom mee gestopt! Nu ondertussen wel 23,6 kg afgevallen door een gewoon normaal voedingspatroon aan te houden en te bewegen. Ja dat werkt ook gewoon, hoef je dus helemaal geen dieet voor te volgen.

07-07-2014
09:39:44
Reactie van anita:

hallo alle fanatieke afvallers,
Ik ben weer begonnen met dieet pro, en ja hoor alweer paar cm's ervan af.
Het wordt tijd dat ik aandelen krijg, want al mijn vriendinnen zijn inmiddels ook na mijn succes begonnen ermee. :-)..

nu op naar een strak lijf.

07-06-2014
23:31:23
Reactie van arzu:

Wil ook met dieet pro of met daily dieet beginnen... Moet zeker 15 kg afvallen...Dus hopen maar dat t gaat lukken... Maar werken ze wel echt??? Pffff....ik weet niet welke ik moet kopen?? Welke van de 2 is beter???

04-06-2014
12:57:10
Reactie van sharon:

vandaag begonnen met de shakes, ben benieuwd! moet zeggen, ze smaken niet echt lekker, misschien even wennen.

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 82  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank