welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wapiti: Darmfunctie Complex
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wapiti: Darmfunctie Complex

09-02-2012

Wie heeft er ervaring met Wapiti: Darmfunctie Complex???
Ik ben nu een week of vijf bezig met lijnen, gaat erg goed, al 5,5 kilo kwijt tot nu toe.
Maar ik heb eigenlijk al jaren last van onregelmatige stoelgang... Dus dan ineens 5 dagen niet kunnen en dan twee keer op een dag. Omdat ik soms een verstopt gevoel heb, dacht ik, ik zal eens Wapiti: Darmfunctie Complex proberen... Ik heb het eergisteren ingenomen met lauw water voor het slapen gaan, en ik moet zeggen, 's morgens werd ik wakker en 'Madame' kon meteen, haha!

Hoe ging het bij jullie? goede, of slechte ervaringen?

28-05-2017
08:03:54
Reactie van johanna blok:

Ik gebruik wapitiedarmfunctie, omdat ik haast geen aandrang heb. Als 1 tablet niet voldoende helpt, krijg je dan geen vreselijke buikpijn? Nu heb ik steeds al buikpijn en wat ik zo raar vind, ik moet overdag vaak en dan is het water. Hoe kan dat? Ik maak me hier ongerust over of dit wel goed is, en zit uren op de wc met buikpijn. Of moet ik er Metamucil bij in nemen? Graag advies, omdat ik het niet meer weet.

19-03-2017
14:42:55
Reactie van rita:

Heb 1 nacht die Wapiti uitgeprobeerd en ik kon heel goed naar de WC, en bleef maar op die pot zitten, en kreeg de rest van de poep er niet uit, en moest extra met water spoelen om de rest er uit te krijgen, en er kwam smerig bruin slijm...
Werd ook heel erg misselijk en veel buikpijn.
Ik slik niet meer die WAPITI PIL.

14-02-2017
21:59:24
Reactie van maria:

Hallo, ik ben nu ook een tijd er mee bezig, geloof 2 maanden, maar andere zaak wil het niet verkopen. Waarom als het niet goed is, word het niet uit de schappen gehaald. ben darm pasient, ik ben onder behandeling bij de mdl arts en ze weet er vanaf. soms heb ik gevoel of ik baby moet krijgen.

28-12-2016
15:09:02
Reactie van dirk soeters:

Gisteren darmonderzoek laten doen en uitslag is dat dikke darm lam ligt door jaren wapitti te slikken.
Moet nu dikke darm volledig laten wegnemen.

12-12-2016
20:13:21
Reactie van ria:

Je kunt beter darmvezels innemen in de vorm van psyliumvezels. Dit werkt als een trein en is heel natuurlijk. Vergeet niet er genoeg water bij te drinken. Het schoont je darmen enorm!!
Het is voordelig te koop bij Kruidvat onder de naam darmreiniger.

1  2  3  4  5  6  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank