welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wapiti: Darmfunctie Complex
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wapiti: Darmfunctie Complex

09-02-2012

Wie heeft er ervaring met Wapiti: Darmfunctie Complex???
Ik ben nu een week of vijf bezig met lijnen, gaat erg goed, al 5,5 kilo kwijt tot nu toe.
Maar ik heb eigenlijk al jaren last van onregelmatige stoelgang... Dus dan ineens 5 dagen niet kunnen en dan twee keer op een dag. Omdat ik soms een verstopt gevoel heb, dacht ik, ik zal eens Wapiti: Darmfunctie Complex proberen... Ik heb het eergisteren ingenomen met lauw water voor het slapen gaan, en ik moet zeggen, 's morgens werd ik wakker en 'Madame' kon meteen, haha!

Hoe ging het bij jullie? goede, of slechte ervaringen?

17-02-2018
15:44:59
Reactie van dirk soeters:

Dinsdag 20 februari wordt mijn vrouw geopereerd. Haar ganse dikke darm wordt verwijderd en misschien haar endeldarm ook, dat gaan ze dan bekijken.
En ze slikte lang waipittie.
Mensen, het is blijkbaar niet bedoeld om langdurig in te nemen.

17-02-2018
08:57:54
Reactie van anneke de vries:

Hallo Dirk, wat goed dat je je bericht op dit forum zet. Ik dacht dat het onschuldig was omdat het een natuurlijk product is, maar door te lang te gebruiken is dit dus ook schadelijk.....

12-01-2018
16:44:03
Reactie van dirk soeters:

Niet gezond om in te nemen.
Mijn vrouw moet deze maand haar dikke darm en haar endeldarm volledig laten wegnemen....

12-01-2018
11:07:09
Reactie van johanna blok:

Ik gebruik al lang Wapitie Darmfunctie, omdat ik haast geen aandrang krijg.
Maar nu is het niet verkrijgbaar.
Ik kan zonder niet ontlasten.
Wat nemen jullie nu in?
Heel graag een antwoord terug.
Johanna

28-05-2017
08:03:54
Reactie van johanna blok:

Ik gebruik wapitiedarmfunctie, omdat ik haast geen aandrang heb. Als 1 tablet niet voldoende helpt, krijg je dan geen vreselijke buikpijn? Nu heb ik steeds al buikpijn en wat ik zo raar vind, ik moet overdag vaak en dan is het water. Hoe kan dat? Ik maak me hier ongerust over of dit wel goed is, en zit uren op de wc met buikpijn. Of moet ik er Metamucil bij in nemen? Graag advies, omdat ik het niet meer weet.

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank