welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wapiti: Darmfunctie Complex
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wapiti: Darmfunctie Complex

09-02-2012

Wie heeft er ervaring met Wapiti: Darmfunctie Complex???
Ik ben nu een week of vijf bezig met lijnen, gaat erg goed, al 5,5 kilo kwijt tot nu toe.
Maar ik heb eigenlijk al jaren last van onregelmatige stoelgang... Dus dan ineens 5 dagen niet kunnen en dan twee keer op een dag. Omdat ik soms een verstopt gevoel heb, dacht ik, ik zal eens Wapiti: Darmfunctie Complex proberen... Ik heb het eergisteren ingenomen met lauw water voor het slapen gaan, en ik moet zeggen, 's morgens werd ik wakker en 'Madame' kon meteen, haha!

Hoe ging het bij jullie? goede, of slechte ervaringen?

22-06-2016
19:14:18
Reactie van regina:

Mag je darmfunctie complex gebruiken in je zwangerschap???

27-05-2016
10:56:19
Reactie van summer:

Ik heb twee tabletten gehad voor ik naar bed (12 uur) ging. Om 4 uur werd ik wakker vanwege de buikpijn. Moest naar het toilet en had diarree. Gelukkig was 's morgen de buikpijn weg, maar nog diarree. Ik zal niet ze meer gebruiken.

28-04-2016
22:48:47
Reactie van carla:

Ik gebruik regelmatig Wapiti Mild, omdat ik al lange tijd last had van obstipati. Kreeg van de dokter zakjes met laxeer, bleef de hele dag op de wc zitten maar ben nu al een hele tijd Wapiti aan het slikken. Het werkt geweldig, ga nu elke dag normaal. Je moet wel Mild nemen want die andere Wapiti reiniging, daar ga je van aan de diarree en is niet goed voor je darmen. Mijn arts zegt dat ik de milde met een gerust hart kan blijven nemen. Ik neem ook elke dag een eetlepel lijnzaad door mijn yoghurt.

16-04-2016
20:47:38
Reactie van gabriella:

Van de natuurwinkels in een zogenaamde goodiebag een zakje met 2wapiti tabletten gehad. Omdat ik al enige tijd darmproblemen heb (vermoedelijk door ijzertabletten) besloot ik die tabletten gisteren te gebruiken. Er stond 1 į 2 tabletten en omdat ik echt veel last had heb ik twee genomen. s Nachts veel buikpijn en een lichte hoofdpijn. De eerste ontlasting ging niet goed, ik voelde mijn hoofdpijn verergeren en moest kort daarna naar de wc rennen, diarree. Niet veel later werd ik heel misselijk, ik kreeg een serieuze migraine aanval van het type gordijnen dicht en zo min mogelijk geluid. Heb flink moeten spugen, kortom ben de hele dag ziek geweest. Ik had wellicht beter 1 tablet kunnen proberen. Ik koop dit product verder niet.

19-09-2015
17:07:22
Reactie van jolanda:

Wapiti darmmild, daar zit geen senna in. Elke dag neem ik eentje en elke ochtend keurig naar het toilet.

Vorige  1  2  3  4  5  6  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank