welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
 
Vragen over
dit forum ?




Opdieet.nl forum - Wapiti: Darmfunctie Complex
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |


Wapiti: Darmfunctie Complex

09-02-2012

Wie heeft er ervaring met Wapiti: Darmfunctie Complex???
Ik ben nu een week of vijf bezig met lijnen, gaat erg goed, al 5,5 kilo kwijt tot nu toe.
Maar ik heb eigenlijk al jaren last van onregelmatige stoelgang... Dus dan ineens 5 dagen niet kunnen en dan twee keer op een dag. Omdat ik soms een verstopt gevoel heb, dacht ik, ik zal eens Wapiti: Darmfunctie Complex proberen... Ik heb het eergisteren ingenomen met lauw water voor het slapen gaan, en ik moet zeggen, 's morgens werd ik wakker en 'Madame' kon meteen, haha!

Hoe ging het bij jullie? goede, of slechte ervaringen?





29-03-2015
16:15:41
Reactie van jannie vahrmeijer:

Heb vanaf kind melkallergie en altijd wel wat last gehad met een onregelmatige stoelgang. Maar sinds verleden jaar, na veel medicijngebruik door last van virus infecties en tekort aan vitamine D via de huisarts 2x een ander middel gekregen.
En daardoor kreeg ik een heel verstoorde stoelgang met verstopping en diaree, waardoor ik altijd snel ergens een toilet moest zoeken en dat is een ook paar keer mis gegaan, waardoor ik ook niet meer weg dorst te gaan. Ben gestopt met de medicijnen voor vitamine D tekort, waardoor ik nu last heb van een moeilijke stoelgang en ik heb eerst een middel geprobeerd van A.vogel, dat is een kuur voor 7 dagen en is vrij prijzig tot ik op internet wapiti complex tegenkwam. Ben begonnen met 2 tabletten voor het slapen gaan maar kreeg 's nachts veel krampen en had last van branderig gevoel bij de stoelgang en ben naar 1 tablet per dag gegaan maar had dan weer last dat ik meerdere keren aandrang kreeg en naar het toilet moest.


07-02-2015
08:57:19
Reactie van johanna.:

Hallo beste mensen,
Ik gebruik nu wapitidarmfunctie 1 per dag.
Maar na 2 dagen heb ik erge diaree.
Van de Huisarts had ik Movicolon, maar daar kreeg ik een heel erg dikke buik van en heel veel natte winden.
Kan het geen kwaad dat je diaree krijgt van Wapitidarmfunctie?
Ik krijg haast geen aandrang, maar wel buikpijn.
die Movicolon heeft de darmen lui gemaakt.
Graag wil ik reactie, omdat ik zo onzeker ben.
Jo


23-09-2014
12:31:00
Reactie van yvette:

Hallo, ik heb dit product ongeveer 4 jaar gebruikt. Kreeg toen last van m'n buik en maag.
Mee gestopt en sindsdien werken me darmen helemaal niet meer.
Huisarts geweest. In dit product zit Senna!! wat je dus absoluut niet lang mag gebruiken.
Je darmen worden hier wel zeker lui van.
Wil dit toch even aan iedereen meegeven als tip. gebruik het niet te lang!


14-09-2014
22:51:44
Reactie van ilonka:

Hallo, ik gebruik dit product, ik denk al een jaar of 20. Het is niet aan te bevelen dit zo lang te doen, want ik kan dus niet meer zonder. Als ik het niet inneem dan kan ik die dag niet naar de wc en heb dan daar erg veel last van. Op een gegeven moment gaan je darmen steeds langzamer werken ook met dit product. Dus iedereen die het wil gaan gebruiken, houd de beschrijving aan en doe het niet te lang. Anders heb je straks het zelfde probleem als ik heb. Niet meer zonder kunnen.


09-11-2013
09:22:00
Reactie van j- blok:

Hallo luitjes.
Van die movicolon kreeg ik een buik, niet normaal, ik leek wel zwanger.
Vol wind en kon het niet kwijt.
Gisteravond heb ik 1 Wapiti Darmfunctie genomen en ben wel 3 keer naar het toilet gegaan vanmorgen,
Ik kreeg bij de derde keer wel Diaree, is dat normaal??

En kan je het iedere dag nemen?
Werkt goed hoor.
Johanna


Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  Volgende




Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank