welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Modifast of Weight Care??
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Modifast of Weight Care??

11-02-2012

Ik zit er sterk aan te denken om aan een dieet te beginnen. Ik ben 1,65 lang en nu 77 kg. Heb mijn eetpatroon momenteel al aangepast, maar zou graag in niet al te lange periode naar de 65 kg willen. Daarom wil ik in eerste instantie een start maken met Weight Care of Modifast, omdat ik lees dat sommige mensen hier behoorlijk mee afvallen.

Graag zou ik willen weten wat het verschil tussen beiden is, wat jullie ervaring is en hoeveel en in welk tijdsbestek je afgevallen bent. Alvast bedankt!

22-09-2013
00:04:33
Reactie van hilda:

ik gebruik nu 10 dagen weight care en ben 5kilo kwijt. shake s morgens en in de middag een reep. Als je bedenkt dat ik in een cafetaria werk vind ik dat tof.

02-11-2012
14:27:48
Reactie van moos:

hallo allemaal,

ik ben nu bijna twee weken bezig en al iets meer dan 5kg kwijt!!
het gaat echt super goed.
in de ochtend neem ik een shake, als lunch twee crackers met slankie smeerkaas en een opkikker. in de avond neem ik weer een shake.
als ik echt trek heb neem ik af en toe weleens een rijstwafel.
Ik meng de poeder met optimel hierdoor, kan ik de shake zonder moeite drinken.
het is echt al te merken dat die vijf kilo eraf is. ook al heb ik vorige weekend pizza gegeten en patat. maar de rest van de week ga ik er gewoon weer tegenaan. en het werkt.
ik weeg nu 85. ik ga eerst maar naar de 80 en daarna door naar de 75.. ik hoop dat ik het kan doorzetten.

succes allemaal!

01-11-2012
21:30:09
Reactie van nadinen:

Dankjewel Emily, maar ik kan geen appels meer zien van vorige fruitdieeten... Ben nu bezig met bloedgroepdieet. Heb veeeel meer energie en niet meer misselijk. Val er wel minder snel mee af, maar ja... beter dan chronisch misselijk te zijn...

31-10-2012
10:27:02
Reactie van kim:

Ik ben nu een week bezig met weight care. Ben jammer genoeg maar een 400 gram afgevallen. Ik vervang ontbijt en lunch, tussendoor al eens een stuk fruit en 's avonds een gewone maaltijd met het gezin.
Is mijn vetverbranding te laag of eet ik net nog te veel? Je leest toch vaak dat mensen 2 maaltijden vervangen en 's avonds gewoon eten?!
Kan iemand mij helpen?
ik ben al jaren aan het dieten/niet dieten. Maar niks hielp nog. Er zou nochtans zeker 6 kg (en liefst 8kg) af mogen!

13-10-2012
13:36:09
Reactie van emily:

Heya nadinen, heb je het appeldieet wel eens geprobeerd?
Je eet dan overdag appels en savonds warme maaltijd..
Hiermee was ik 10 kilo afgevallen..

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 15  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank