welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van ditisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Reasons Dranken & Slim System Dieet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Reasons Dranken & Slim System Dieet

19-03-2012

Mijn naam is Anke van Dender, ik ben 34 jaar oud en woonachtig in Eindhoven.
Rond mijn 25e levensjaar kreeg ik last van overgewicht. Ik denk dat dit te maken had met bepaalde gebeurtenissen. Maar goed, vanaf mijn 27e t/m mijn 32e heb ik allerlei diten gevolgd om mijn overgewicht te verliezen. Sommige diten leken iets te doen maar op een gegeven moment lukte het me gewoon niet meer.

Vorig jaar stuitte ik in de Plus in Eindhoven op een product wat erg nieuw was. het heette Reasons en er stond een kraampje dranken. Er lagen flyers bij. Nu zie je dit wel vaker, maar er was veel aandacht voor dit product. Ik besloot 7 flesjes mee te nemen en een flyer. Ik nam dus van Aqua diet (Lemon, orange, appel en mango) alle smaken en van Mega burner (Lemon, grapefruit en pineapple) alle smaken mee. Thuis heb ik de flyer bekeken en ben ik de website gaan bezoeken. Ik kwam filmpjes tegen van mensen die het geprobeerd hebben en het klonk erg overtuigend. Het smaakte lekker en het leek me wel wat. Na een week ben ik terug gegaan naar de supermarkt om meer van de dranken te gaan kopen. Helaas, ze waren uitverkocht. Het was een proef en ze hadden niet verwacht dat het z snel zou lopen. de winkelier zei echter dat eind deze week alles aangevuld zou worden. Ik ben vervolgens gaan zoeken om de producten te gaan kopen via internet. Dit lukte, ik heb het toendertijd besteld via Betaalbaar afslanken met Slim System Eiwitdieet. Na verloop van tijd ben ik in contact gekomen met de eigenaren van dit product. Ik vertelde dat het me zo goed hielp, alleen dat ik denk dat het aan mijn voeding ligt dat ik toch nog niet mijn streefgewicht bereikt heb. De eigenaar adviseerde me een pakket van Slim System te proberen. Ik heb dit gedaan en het is werkelijk niet te geloven!! Sinds ik gebruik maak van Slim System & reasons drinks ben ik in pakweg 10 weken tijd 12,5 kilo afgevallen!!! De maaltijdvervangers smaken goed en de L-Carnitine repen tussendoortjes/snacks Himbeer-Vanille vind ik heeerlijk! Wat ik gedaan heb is dus het aanschaffen van Reasons dranken (de mega burners en aqua diets) en het slim system eiwit dieet pakket van 10 weken. Ik bestel nu voortaan via Afslanken, is voordelig Afslanken met Slim System Eiwit Dieet, het werkt bij mij echt!! Ik zou zeggen probeer het ook eens.

Groetjes Anke

09-04-2015
08:52:21
Reactie van mk:

Beste Juul,
Het is niet verplicht om er bij te sporten. Sporters gebruiken vaak eiwitshakes omdat deze goed zijn voor het spierherstel en behoudt van je spiermassa. Voor de voedingslijst zou ik kijken op de site van Reasons of contact met hun opnemen. Ze hebben sinds kort een nieuwe smaak: Banaan. Die is echt heel lekker.

08-04-2015
19:45:58
Reactie van juul:

Vraagje.... Moet je erbij sporten? Want je ziet vaak dat sporters eiwitshakes gebruiken enzo.

En hoe zou dan per dag de 'voedingslijst' zeg maar zijn?

20-06-2014
00:37:15
Reactie van mk:

Ook ik ben een zeer tevreden gebruiken van het Reasons eiwitdieet.
Samen met een vriendin zijn we al 6 weken bezig, met stap 2.
Mijn vriendin is 8,1 kg afgevallen en ik 8,6 kg.
Het is goed vol te houden, betaalbaar en de Reasons drinks zijn heerlijk.
Deze producten kan ik iedereen aanbevelen.

03-01-2014
17:14:35
Reactie van rosita:

Goh, dit verhaaltje kom ik tegen op meerdere forums over dieeten, hoezo reclame voor een eigen produkt maken 😠😠
Wat een nepperij!!!

20-03-2013
10:25:52
Reactie van abby:

mega burner, bij de Xenos Breda verkrijgbaar voor 0,50.

1  2  3  4  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006
Design: Esther en Frank
Software: Frank