welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŽtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Weigt care shakes?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Weigt care shakes?

11-04-2012

Kan ik net als het camebridge dieet al mijn maaltijden vervangen met een shakeje?

Kan ik deze shakjes mengen met water of alleen met magere melk/yoghurt?

Hoe doen jullie dat met de shakjes als je gaat werken?
Nemen jullie een grote pot poeder en een pak melk mee? :)

Ik start morgen iig!

Groetjes!

02-10-2013
14:54:19
Reactie van maria:

hoezo zever zever...dat schrijft natuurlijk iemand met een goed figuur zonder een gram vet te veel. Laat ons in onze waarde, dat doen wij ook met slanke.

30-05-2012
13:19:35
Reactie van patricia:

Thuis als ontbijt, shakepoeder mengen met melk. Daar kom ik tot de lunch mee toe.
Ik heb ook een soort staan die met water gemeng kan worden, scheelt enorm in caloriŽn.
(De shakes die ik gebruik zijn niet alleen van weight care. Elk merk heeft zo zijn eigen smaakjes met hun eigen specifieke smaak. De ene vanille is de andere niet zal ik maar zeggen.)

Als lunch doe ik het met yoghurt en dan nog vers fruit door, als ik thuis ben dus.

Op het werk neem ik de gekochte flesjes van weightcare, maar dan vind ik alleen de mokka lekker.
Soms neem ik 'smiddags helemaal geen shake, maar alleen vers fruit en/of een soepje. Want van alleen maar shakes word ik toch wel een beetje "blegh" geen iedee hoe ik het anders moet omschrijven, maar dan gaan ze enorm tegenstaan.

En 'savonds eet ik gedeeltelijk met het gezin mee. Vaak rauwkost, of alleen groente en vis.

Al die zeurpieten die roepen over gezond eten........in een shake zit alles wat je nodig hebt, hoe gezonder wil je het hebben?
Als je er mee afvalt ben je dus wel gezond bezig, want overgewicht is niet gezond, weten we allemaal.
Ook naast shakes eet je bewuster zodat je jezelf een gezonder eetpatroon aanleert.
Heb je dan je streefgewicht bereikt, weet je heus wel dat je niet terug moet vervallen in je oude patroon.

29-05-2012
20:50:49
Reactie van s:

ik snap jullie mensen met je zever zever niet...
laat iedereen in zijn eigen waarde en zijn eigen ding doen...
blijkbaar is het niet voor jullie.. nou lees het dan ook niet en hou je mening voor jezelf!

02-05-2012
17:18:46
Reactie van iloon-laza:

helemaal mee eens.

02-05-2012
16:29:23
Reactie van -:

zever zever zever, allemaal zever... al die shakes... gewoon gezond eten.

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006ģ
Design: Esther en Frank
Software: Frank