welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Blue magic plus?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Blue magic plus?

26-04-2012

Hallo beste mede afvallers,

Ik ben sinds kort ook flink aan het dieeten en ik moet zeggen dat het "redelijk" gaat. Ik probeer zoveel mogelijk te bewegen en ja zo min mogelijk te eten. Het gaat naar mijn mening niet snel genoeg en daardoor ben ik wat gaan "googlen". Toevallig kwam ik terecht op de site gratisafvallen. Dat gaat over een product genaamd blue magic plus. ik zelf heb er nog nooit over gehoord en kan op internet er ook weinig over vinden. Ik heb zonet wel een "gratis" (moest 3 euro verzendkosten betalen) proefpakket aangevraagd dus ben erg benieuwd of er misschien hier mensen zijn die het kennen en/of ervaring mee hebben.

Groetjes, Grada

Ps. Er is wel een youtube filmpje te vinden, namelijk hier youtube.com/watch?v=qmOzXp21o-c

14-08-2013
11:58:51
Reactie van heleen dieleman:

Ik ben er al een jaar mee bezig, maar heeft totaal geen effect. ondanks dieeten en 50 km training op de racefiets per dag val ik niet meer af dan zonder die tabletten. is duur, ik wil er vanaf en dat lukt niet.
Heleen Dieleman

16-01-2013
14:31:13
Reactie van anna:

Kijk uit, ze zijn nu met GROENE THEE capsules op de markt onder dezelfde voorwaarden, gratis 6 capsules en je zit er verder aan vast.........................................

14-01-2013
22:27:26
Reactie van jan:

Ik heb het ook geprobeerd, zonder resultaat!

30-12-2012
11:16:13
Reactie van van rijsbergen:

ja pas maar op, nu krijg je pakketjes toegestuurd van 59 euro en twee weken nadien weer.
Die je waarschijnlijk niet besteld hebt en dan komen de aanmaningen, tot zelfs incasso toe.
Het wordt een touwtrekkerij waar je niet om gevraagd hebt.

groetjes rini

30-12-2012
10:33:36
Reactie van erna schipper:

BOVENSTAANDE MAIL IS VAN 26-04-2012...????

WAAR GAAT DIT OVER??

WEER EEN INSTINKER VOOR VELEN.

GROETJES

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 27  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank