welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - shake van de Aldi
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

shake van de Aldi

11-06-2012

Hallo,

Ik vroeg me af of er ook mensen zijn die dieeten met de shakes van de Aldi. Aangezien ik zag dat er veel kunstmatige zoetstoffen in zitten, ben ik er niet meteen weg van, maar werkt het?

20-07-2015
19:08:05
Reactie van home:

De shake's van Action zijn ook prima te doen en ook erg goedkoop, vanille en aardbei.

14-07-2015
19:28:04
Reactie van m. van der linden:

Aldi heeft weer maaltijd shake's. Mij bevallen ze heel goed. Van het kruidvat vind ik het poeder, bij Aldi wat vaster en lekkerder van smaak.

26-06-2012
16:07:06
Reactie van joris:

Meestal is het aantal eiwitten beperkter, aangezien de prijs ook goedkoper is. Ze bevatten idd meer suikers dan deftige eiwitmerken.
Altijd opletten trouwens met "eiwitten", als je slechte kwaliteit neemt dan kan je wel wat neveneffecten krijgen.

Werken zal het zowieso wel, alleen minder goed en minder snel. (en door de suikers op termijn minder gezond).

Eiwitten kosten geld, hoe meer eiwitten er in een maaltijd zitten (bij eiwitmaaltijden dan), hoe duurder het zal uitdraaien. Dit is in grote lijnen uiteraard.

17-06-2012
12:25:27
Reactie van grace:

Heel veel jaren geleden had Aldi ook shakes in haar assortiment. Destijds is het mij goed bevallen. Weet iemand of ze dit artikel eenmalig of langer aanbieden?

13-06-2012
12:18:53
Reactie van roozje:

Ik gebruik de shake van de kruitvat, is net zo goed en kost maar 7 of 8 euro.

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank