welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Hippro eiwitdieet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Hippro eiwitdieet

12-06-2012

Ik ben druk aan het afvallen met het eiwitdieet van Hippro.
Met camebridge lukte het me niet om vol te houden.
Kom vanaf 90 kilo en wil naar 70/72.
Ben nu 11,5 kwijt na 7 weken.
Hoop mensen te treffen die dit ook doen, samen sta je sterker.
Eerste contacten met Hippro was om advies. Aangezien ik met CB tegen problemen aanliep.
Had de diėtiste Janneke Koeman aan de lijn en die heeft me wel even wakkergeschud en veel tips gegeven.
Ben de eerste weken zonder consults gaan draaien, maar ben nu in heilo om me te wegen op consult. voel me nu heerlijk en zie er gezond uit.
Dit was met CB wel anders, haar viel uit en wallen onder mijn ogen.
Wie gaat er met me mee tot de eindstreep?
Gr. Jeanette

22-03-2015
12:47:22
Reactie van jootje:

Hoi Danielle,
nee ik ben niet in 1 week 5 kg afgevallen. Sinds ik met Hippro ben begonnen 3,5 kg, daarvoor was ik ook al wat afgevallen, daar heb je gelijk in. Dus in totaal 5 kg nu.
Maar als jij al 11 weken bezig bent dan zit je toch niet meer in fase 2? Dan ben je toch al bijna klaar? Zit jij dan niet al in fase 3C? Want dan snap ik dat je meer variatie wil als je al 11 weken Fase 1 aan 't doen bent!

22-03-2015
11:17:45
Reactie van danielle:

Hallo Jootje,
Dat is snel!! Volgens mij in ruim een week?
Heel erg goed! Ik ben nu 11 weken verder en ik ben een kleine 8 kilo afgevallen. Mijn doel is ook om 10 kilo af te vallen, maar merk nu dat het steeds moeilijker gaat. Ik stap maandag over op fase 2, want merk toch wel dat ik weer eens behoefte krijg aan meer variatie. Ik ga er voor dat de kilo's er af blijven!

22-03-2015
11:09:36
Reactie van jootje:

Goedemorgen allemaal! Even een positief berichtje tussendoor...vandaag ben ik met Hippro precies 5kg afgevallen dat is de helft van mn gestelde doel! Helemaal happy en op naar de volgende 5!
Fijne zondag!

15-03-2015
14:12:56
Reactie van jootje:

Oke gelukkig maar Danielle! Ik hou vol, vandaag nog ff doorzetten. hopelijk met minder honger dan gisteren en morgen is t alweer de start van een nieuwe week. Ik ga er voor!
Bedankt voor je steun, had ik even nodig!

15-03-2015
11:19:56
Reactie van danielle:

Beste Jootje,
Dat had ik ook in de eerste week! Hier moet je met wilskracht doorheen.
Daarna kost het je geen centje pijn. :-)
Volhouden en echt niet opgeven. Dan ga je winst boeken.
GO FOR IT! SUCCES!!
Gr. Danielle

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 31  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank