welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Ervaring met Dieet Ultra
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Ervaring met Dieet Ultra

04-08-2012

Hoi hoi,

Ik gebruik nu een maand dieet ultra, ik ben nu 6,5 kilo afgevallen. Uiteraard ben ik er erg blij mee, maar ben benieuwd of het mogelijk is om nog sneller af te vallen? Tips zijn welkom!

Groetjes, Roos

06-04-2013
19:16:41
Reactie van thea:

Beste allemaal,

Bij deze deel ik mijn ervaring over dieet ultra.

Ik gebruik dieet ultra sinds januari dit jaar, ik ben 26 kilo afgevallen.
Ik volg het eetschema op mijneetschema en vervang sommige dingen met mager beleg.

De shakes smaken lekker, ook komt er niet zoveel schuim op waardoor het lekkerder weg drinkt.

Thea

31-03-2013
17:46:03
Reactie van gab:

Ik heb veel merken geprobeerd, dit merk smaakt veel beter! De shake is niet zanderig en laat geen vlokken achter.

26-03-2013
16:43:24
Reactie van dennis:

dominique, dat verschilt per persoon en het is afhankelijk van wat je ernaast eet. bij mij ging het sneller toen ik over ging op crackers met mager beleg zoals in het schema staat. ik ben zelf 9 kilo afgevallen in zo'n 40 dagen tijd.

succes

dennis

21-03-2013
09:18:19
Reactie van dominique:

hoi allemaal, ik ben nu dik twee weken bezig met de potten. ik ben alleen pas 2 kg afgevallen. Iemand een idee hoe dit kan? Ik eet met avondeten gewoon met de pot mee, maar lijkt me niet dat het daardoor zo sloom gaat?

17-02-2013
21:42:15
Reactie van reggy:

Net mijn bestelling gedaan..Ben benieuwd..nu bij dieetcenter.nl 4 potten voor € 49.90..ik ga voor 10 kilo minder..moet te doen zijn als ik de reacties hier lees..

1  2  3  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank