welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - appelazijn
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

appelazijn

05-06-2006

Hoi,

heeft er iemand al ervaring met het nemen van appelazijn?
Het schijnt dat je hiervan ook kan afvallen. Is dit waar?

Zijn er ook gevolgen bij het nemen van zo'n pilletjes?

Groetjes Sharon

10-06-2014
11:14:41
Reactie van ramona:

Ik ben in 2 jaar tijd ruim 20 kilo afgevallen door minder/gezonder te eten en 2x per week te sporten. Nu bleef ik al een hele tijd stabiel op 72-73 kilo en zou er graag nog 5 kilo af willen. Ik ben 1,63m.
Ik gebruik nu 1,5 week 3x daags 1 appelazijn capsule van het Kruidvat en ben al 2 kilo afgevallen. Nog 3 kilo en dan ben ik 67 kilo en dat was 2 jaar geleden mijn streefgewicht. :)

Ik neem echt wel af en toe alles wat ik lekker vind, mits je de dagen er omheen weer streng doet. Sporten sla ik ook echt weleens over en ik zette mijn doel elke keer op bijv. 5 kilo verder (1-2 kilo per maand), niet in een keer 25 kilo. Hoe langzamer het eraf gaat hoe langer/beter het er vanaf blijft. Ik was altijd aan het schommelen en het gevoel dat mijn gewicht nu zo lang stabiel blijft is geweldig!

Ik ga vandaag bij de reformwinkel onbewerkte/biologische troebele appelazijn halen, lijkt me (gevoelsmatig) toch beter voor je gezondheid dan de capsules.

Succes iedereen!!

01-03-2014
19:56:14
Reactie van chris:

Ik ben ook sinds kort begonnen met de appelazijn van ah. Smaakt niet verkeerd en is niet duur.

26-02-2014
13:01:25
Reactie van adm.:

Een flesje biologische appelcider azijn van 7.50 cc, bij de AH kost maar E 1,17 ipv E 3,00 zoals ik ergens lees. Niet goed geinformeerd.

03-04-2013
11:57:32
Reactie van yvonne:

Het kan eenvoudiger en beter bij de natuurvoedingswinkel: een fles biologische appelazijn kopen en 's morgens op je nuchtere maag een glas niet te koud water met 2 eetlepels azijn er in drinken.
Reinigt, helpt je spijsvertering en nog veel meer, waardoor je makkelijker afvalt, minder honger zult hebben, geen zin in tussendoortjes en het kan je ook nog af helpen van hoofdpijn, gedoe met je stoelgang, zoek er maar eens op. Het is een mooi en eenvoudig middel dat geen kwaad kan en wel heel veel goed doet!
Veel succes!

03-04-2013
11:53:39
Reactie van yvonne:

Niet naar de AH gaan hoor Marga!De appelazijn is er te duur, er zit van alles in wat je niet wilt en voor minder koop de biologische bij de natuurlvoedingswinkel. Voorbeeld: 750 cc voor € 2,59 van Fertillia.

Veel succes!

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 40  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank