welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - actie Slimrun/opdieet.nl
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

actie Slimrun/opdieet.nl

15-09-2012

Beste Forum lezers en volgers,

Komende week start Slimrun, in samenwerking met opdieet.nl een actie!

Alleen via deze site is het mogelijk om de actie te bestellen tegen deze speciale actieprijs.

Hou de site goed in de gaten en profiteer van deze speciale actie!!

Slimrun is een beweeg programma, speciaal ontwikkeld voor mensen met een overgewicht, of voor mensen die wel willen bewegen maar niet kunnen of willen hardlopen.

Een ''persoonlijke coach'', muziek en een goed opgebouwd programma
begeleiden u bij het bewegen.
Slimrun is in 2010 gestart en heeft inmiddels meer dan 2500 mensen die bewegen met Slimrun.

Slimrun werkt zonder contract of overeenkomsten.

Om u kennis te laten maken met Slimrun en het programma te proberen is het mogelijk om gratis proeflessen te downloaden via de website slimrun.nl

Verder kunt u verdere informatie lezen over Slimrun op slimrun.nl
Heeft u nog vragen, kunt u altijd mailen met slimrun

Let op! De opdieet.nl actie wordt in de week van 17 oktober op de site geplaatst. Het is niet mogelijk om deze actie rechtstreeks via slimrun te bestellen!

Wij van Slimrun willen u vragen om uw bevindingen over Slimrun op het forum te plaatsen.

Wij wensen u veel plezier met het Slimrun beweeg programma.

Met Sportieve groet,

Het Slimrun team

01-09-2014
13:45:47
Reactie van geralda van steen:

leuk programma,

Via ithunes heb ik de app gevonden! Ben al ruim een jaar bezig, maar eerst met een ipod.
Nu met de app kan ik voor nog geen € 4,- onbeperkt lessen lopen, een maand lang.
heb me inmiddels ingeschreven om de lady's run te lopen, ben benieuwd.

Raad echt iedereen aan om de app te downloaden en te starten met het programma.
Via de app is het trouwens goedkoper dan via de website.

Groeten Geralda

17-09-2012
21:40:52
Reactie van ingrid:

Mijn nichtje heeft dit programma ook, zij is hiermee in 8 weken tijd 13 kilo afgevallen. Ook de voedingsadviezen helpen heel erg zeggen ze. Ik denk erover om het ook te gaan doen. Mijn conditie is niet zo heel slecht, maar kan wel beter. Maar t is bij mij het gewicht wat ik er af wil hebben (ben 80 kilo bij 1,66). Alleen afvallen lukt moeilijk, dus alle steun kan ik wel gebruiken. Is er misschien iemand die ook met slimrun wil beginnen en dat we hier samen op kunnen gaan?
Groetjes,
Ingrid

17-09-2012
13:01:04
Reactie van eva rijn:

Wat een leuk en goed idee om samen te werken.
Ik ben begin dit jaar gestart met Slimrun en vind het helemaal leuk om te doen!!!!!!!!!

het werkt en mijn conditie is 300% verbeterd, ik kan de trap weer op zonder boven eerst op adem te moeten komen.
Ben inmiddels 19 kilo kwijt moet er nog 7 en dan heb ik mijn doel gehaald.

ik raad dan ook iedereen aan om het eens te proberen....

Groetjes,
Eva Rijn

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank