welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Ik wil afvallen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Ik wil afvallen

28-09-2012

Ik ben 1.55 en ongeveer 53 kilo. Ik wil afvallen maar het lukt niet. Heel veel mensen zouden denken dat ik niet dik ben maar, ik heb wel een buikje. Ook een van de redenen is dat ik in de 1e ben. Ik ben vandaag pas terug van kamp. Een Turkse vriend van mij kreeg veel knuffels van meisjes en zelfs een relatie. Het klinkt misschien een beetje raar maar op mijn vorige school waren er meisjes die zeiden dat ik dik was. Later werden ze aardig maar, ik zit met het gevoel dat de meisjes op mijn school dat ook denken. Ik wil graag afvallen zodat ik niet meer zulke dingen denk en hoor. Ik denk dat de meisjes door mijn gewicht niet met mij willen omgaan. Bijna al mijn vrienden hebben een platte buik. Ik wil geen platte buik maar, ik wil wel dunner worden zodat ik gezonder kan worden.
Heeft iemand tips???????

29-10-2012
11:00:24
Reactie van jetje klaasen:

Heel herkenbaar. Ik ben zelf ook te zwaar. Het moeilijkste van alles vind ik nee zeggen en om mezelf te blijven motiveren. Ben sinds kort begonnen met een mental coach (video) en dat gaat goed. Ik moet afstand leren nemen van eten en de gedachte aan eten. Misschien is het ook iets voor jou?

29-09-2012
11:08:47
Reactie van anoniem:

Hoi ik ben de plaatser van dit stuk.

Heel erg bedankt Petra. Ik ga dat zeker doen. Maar van dat vettige dingen is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb 2 broers en die eten vaak snoep en chips. Dan is het moeilijk om de verleiding te weerstaan.
Heeft iemand daar tips voor?

29-09-2012
01:15:13
Reactie van petra:

Hai :-) probeer wat meer te bewegen en drink groene thee ipv frisdrank. Vermijd vet eten of bv 1x maximaal per week. Daarnaast buikspieren doen. bv 10 minuten per dag en wedden, binnen twee maanden je buik plat. Succes! Groetjes!

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank