welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Babbel
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Babbel

29-09-2012

Lieve mensen,
jarenlang worstel ik met mijn gewicht en met de alcohol. het zijn mij twee verslavingen waar ik enorm van baal. Het is een soort van verdoven. Ik kom enorm aan van de alcohol, daarnaast krijg ik een vreetkick en meestal door de kater heb ik weer trek in lekkere dingen uit schuldgevoelens. Op zich ben ik niet heel zwaar, 73.5 kilo en ben 1.68 m lang. 29 jaar en in 'n jaar tijd 10 kilo aangekomen en het moet er weer af. Dagelijks ga ik bijhouden hoe ik dat ga doen op dit forum. Ik probeer ook continu de alcohol te laten staan maar meestal 3 x per week drink ik veel te veel wijn. Vandaag begonnen met een superschoonkuur van 7 dagen van bloem, aangezien mijn lichaam wel wat reiniging kan gebruiken en hopelijk volhouden...7 dagen geen alcohol of vreten. Vandaag dus met de kuur begonnen en mijn buik borrelt nu. Lig nu in bed en mijn maag gaat te keer, ik hoop dat dit de bijrekeningen zijn van de kuur. Heeft iemand ervaring hiermee? wens me ook succes, deze zeven dagen geen alcohol en vet eten. vervolgens ga ik voor een gezondere leefstijl want zo leven is niet wat ik wil. met katers op werk en het liefst uit schuld & schaamte ervan...heel de dag weer te eten. het is een sleur die ik moet doorbreken, veel dingen zijn er namelijk al kapot door gegaan. Dit in hoofdzaak door de alcohol en ik ben bang om nog meer hierdoor kapot te maken dus het moet stoppen! Pffff :-(

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank