welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - boulemie of niet?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

boulemie of niet?

08-10-2012

Hey allemaal, ik ben dus mina, een jonge vrouw van 25 jaar en worstel al zolang ik me kan herinneren met niet alleen m'n gewicht maar vooral m'n goesting om te eten. ik heb 5 jaar fitness gedaan en eigenlijk m'n hele leven wel gesport. en eten ging van weinig tot niets tot veel, veel, veel, onstoppelijk veel. Nu ben ik al bijna twee jaar gestopt met sporten en sinds een maand ook gestopt met werken, waardoor ik totaal geen beweging meer heb en onmens veel eet. Tot twee maanden terug was ik weer maar eens tien kg afgevallen door m'n strenge regiem maar ben er ondertussen weer zeker 6 bijgekomen. kan het niet met zekerheid zeggen, want ik durf in m'n periode van vreten nooit op de weegschaal te gaan staan. ik ga al jaren van het ene uiterste na het andere en normaal duurde m'n periode van vreetbuien max een maand, maar nu lijkt er geen einde aan te komen. :( en ben echt ten einde raad! Weet echt niet meer wat ik moet doen, had er al aan gedacht om na de dokter te gaan, maar schaam me er te hard voor. Pfff .....

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank