welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - ab doer
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

ab doer

22-11-2012

Hoi,
Weet niet waar ik me moet voorstellen, doe ik het maar hier...
Ik ben buikje (hihi) en ben nu ca 2 jaar van roken af. Toen ik last kreeg van mn gewrichten kreeg ik van de ortonthist te horen dat ik beter op fitness kon gaan om mijn spieren om mn gewrichten sterk te maken. Ook moest ik daar op weegschaal en schrok me de apezuur...Ik was 117 kilo...dus afvallen mocht ook wel. hihi
In maart dit jaar ben ik op fitness gegaan en weeg nu ca 102,5kg. Maar fitness gaat steeds moeilijker worden, krijg steeds meer pijn in mn gewrichten als ik er ca 10 minuten op sta. Ook was ik daar meer met mn armen en benen bezig maar ergerde me ook aan mn buik!!
Tot ik ca 3 weken tv keek en de ab doer zag...Het leek me een mooi ding vooral ook voor mn middel.
Wel dat ding heb ik nu een week in huis en train er elke dag op met 3 keer in de week naar fitness.
Ook heb ik 1 of ander dieet mix uit duitsland, kost ca 5 euro en doe er dikke week mee. Wil dus zeggen dat ik dat poeder s morgens in mn joghurt gooi met stukjes annanas. s middags ook en s avonds eet ik gewoon lekker eten van stampot boerenkool met worst etc etc. ik ga dus niet apart koken.
:-) ha ha ik kan niet zonder mijn warm eten.
Ben nog maar een week bezig en mn weegschaal is niet goed. Dan geeft ie weer meer aan dan weer minder.

Zijn hier nog meer mensen met de ab doer?

Ik heb sinds vorige week de ab doer gekocht (alles).

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank