welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Weight Watchers
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Weight Watchers

18-12-2012

Hallo Allemaal,

Sinds 28 november ben ik gestart met de Weight Watchers. Iedere woensdagmorgen bezoek ik de cursus en word ik gewogen. Tot nu toe gaat het super! Ik ben in 2 weken tijd al 5.5 Kilo afgevallen en morgen moet ik weer wegen....

Ik vind het concept goed te volgen en heb tussendoor geen honger. Ik ben op zoek naar dames die ook de weight watchers cursus volgen, online of naar een cursus gaan voor ervaringen uit te wisselen.

Groetjes Jenna

29-06-2013
01:58:52
Reactie van emma:

Hey allemaal! hoe is het hier? Zooo stilletjes...
Met mij gaat het matig. Heb gister weer een eetbui gehad en ben daardoor nog steeds uit balans merk ik. Gewicht op de weegschaal viel mee, maar toch.
Wel heb ik weer veel goede moed hoor. Morgen ga ik lekker sporten en eerst even uitslapen. Ik was moe deze week, en dan is het lastiger om allerlei lekkers te weerstaan.
Suzanne, hoe gaat het bij de dietiste?
Groetjes en succes allemaal!
Emma

19-06-2013
01:53:01
Reactie van emma:

Hoi Suzanne en Ilse,
Suzanne, als je overdag te weinig eet, dan kun je inderdaad eetbuien krijgen later op de dag. Het overkwam mij gister weer. Bij mij is dat als ik niet lekker in m'n vel zit. Ik was gister moe, maar ik wilde toch wat doen. Had alleen dus weinig energie. En in plaats van even op de bank liggen, ging ik snoepen... Slecht... Ik had te kort geslapen die nacht daarvoor. Dat moet je ook niet doen!
Suzanne, mooi als je een pond per week gaat afvallen. En ja, ontbijten is altijd goed, hoewel het er bij mij ook niet altijd van komt. Bij jou wel Ilse? En met dit weer blijf ik wel gewoon eten. t Is allemaal veel te lekker en ik heb niet zo'n last van de warmte. Ik vond het zelfs nog te fris voor alleen een shirtje. Maar ja, ik ben een koukleum.
Ilse, ben jij al afgevallen? Ik vandaag een pond, maar die was er eerst aangekomen. Echt snel gaat het niet. Belangrijkste is wel dat niet zwaarder word.
Suzanne, wat ga je trouwens als ontbijt nemen? Ik neem meestal fruit-ontbijt: een appel. Is makkelijk en toch voedzaam.
En o ja, bewegen is ook belangrijk! Doe ik ook veel 's morgens, want dat brengt je stofwisseling net zo goed op gang! Tip: fiets naar je werk!
Dames, succes!
Emma

18-06-2013
19:43:26
Reactie van ilse:

Hoi allemaal,

Hier gaat het wel oke. Heb wat avonden gehad dat ik mij wat liet gaan. Foei!! Ik moet blijven focusen.
De punten is nog steeds dilemma, maar verdiep ik mij er ook niet heel veel in. Vanavond wel een patatje afgewezen.

Allemaal succes en met dit weer voldoende eten.
Suzanne mooi dat je hier op je plek voelt.

Groetjes

18-06-2013
19:23:14
Reactie van suzanne:

Hallo dames,
Ik was vandaag bij de dietiste en ik heb een goede indruk van haar gekregen. Een leuke, frisse vrouw en ze gaat me ook echt helpen. Ze vindt het probleem bij mij vooral zitten in het gebrek aan regelmaat en rust, ook in mijn eten, waardoor ik dus die eetbuien krijg. Ze wil hier samen met mij meer regelmaat in gaan aanbrengen. Hierbij zal ik ongeveer een pond per week afvallen. Ze zegt dat ik ook echt moet ontbijten, ook als ik vroeg naar mijn werk moet. Dat versnelt de stofwisseling en dan val ik dus sneller af. Ze gaat het rustig opbouwen allemaal zodat ik blijvend kilo's verlies en mijn eetgewoontes verbeter voor de rest van mijn leven. Dat is nog belangrijker dan snel afvallen. Beweging is ook belangrijk, dat zorgt voor spieropbouw ipv vetopbouw en dan kan ik er bij hetzelfde gewicht toch beter uitzien en gezonder zijn. Deze week krijg ik een dieetlijst van haar. En over 3 weken word ik weer gewogen. Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes Suzanne

16-06-2013
23:12:16
Reactie van emma:

Hoi Allemaal,
Ilse, lukt het een beetje met de punten? Het went op een gegeven moment wel hoor. Het moeilijkste zijn die punten niet, maar de lekkernijen... Heb vandaag ook weer te veel op... De knop moet om he? En in het weekend is dat soms lastig. Maar morgen maandag, nieuwe week, nieuwe kansen! t Wordt bovendien mooi weer, rokjesweer, dus dat motiveert om af te slanken.
Suzanne, gaat het bij jou ook? Hopelijk geen stress-eetbuien meer? Hou je sterk meid!
Succes allemaal!
Emma

1  2  3  4  5  6  7  8  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank