welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŰtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Prote´nedieet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Prote´nedieet

04-01-2013

Hallo,

ik ben een aantal weken geleden gestart met het prote´nedieet.
(al heb ik de feestdagen wel gezondigd).

Dit bevalt mij goed, want ik ben zo'n 1 tot 1,5 kilo per week kwijt en geen of weinig honger gevoel, wat ik bij andere diŰten vaak wel had.

De repen en shakes en soepen smaken meestal nog goed ook, wat tegen mijn verwachting was. En vooral de prijs bevalt me wel. Ik ben meestal niet meer kwijt voor een maaltijd dan anders of zelfs goedkoper uit. Moet wel zeggen dat ik online aan het zoeken ben geweest naar een goedkope leverancier.

Weet niet of dat hier gezegd mag worden, maar ik kwam uit bij deproteinestunter.

Heb eerst een testbestelling gedaan en sindsdien nog 2 keer. Leveren goed en snel, meestal volgende dag in huis en anders max de dag erop.

Maar nu mijn vraag dan even.
Is er nog iets te combineren hiermee voor een nog beter resultaat?
Ik heb maar een kleine portemonnee dus dure diŰten met luxe producten kan ik niet betalen.

groetjes,
Ineke

25-01-2013
13:13:17
Reactie van noortjevd:

hey Ineke,

ik gebruik ook de proteine stunter en ben er heel tevreden mee. wat je zegt klopt inderdaad. Ze leveren snel en zijn goedkoop, en de keuze uit smaken is zeer breed. Je valt er gezond mee af (niet te snel), wat bij een crashdieet zeker niet het geval is.

Om te combineren gebruik ik zelf savonds een normale maaltijd om te voorkomen dat de shakes en repen me anders te veel worden. Een mager stukje vlees en wat groenten is vaak voldoende. Tussendoor of savonds laat is fruit niet verkeerd voor wat extra vitamientjes (geen banaan dan heh) bv.

Zo voorkom ik dat ik eerder stop omdat je dag in dag van smorgens tot savonds uit het zelfde eet. zo sterk ben ik dan niet van mezelf om dat vol te houden.

Succes en blijf doorgaan.

18-01-2013
15:32:14
Reactie van nicky:

Hoi ineke,
ik koop het bij eiwit dieet - o n l i n e . nl, ook veel keuze en ben in twee weken al 7 kilo afgevallen. ben wel behoorlijk zwaar, ik woog 112 kg en nu 105 kg, en ben 1.63 lang of 1.65, maak niet uit. maar ik wil naar de 60 kilo gaan. je kunt op die site ook prijzen vergelijken en kijken wat goedkoop uit komt voor je. succes!!

grt. nicky

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006«
Design: Esther en Frank
Software: Frank