welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Maatje gezocht
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Maatje gezocht

14-01-2013

Haay allemaal,
Ik ben nu bijna 17 jaar en weeg ongeveer 60 kg. De feestdagen zitten er weer op, dus er mag wel weer wat af. (Heeft iedereen denk wel last van). Het probleem is, ik ben heel slecht in het volhouden hiervan... Ik zou het dus leuk vinden om een maatje te hebben van ongeveer mijn leeftijd die me een beetje aanmoedigt. (En andersom natuurlijk!) Ben trouwens 1,65 m, dus niet zo heel groot haha!

Hoop leuke reacties te krijgen. ;)

Gr. Bren

25-02-2013
22:07:22
Reactie van bren:

Al gelukt Emma?

24-02-2013
22:44:03
Reactie van bren:

Haay Emma!
Precies wat jij zegt inderdaad! Voor de zomer voel je je toch wat lekkerder in een strak lijf haha! En Miriam bedankt voor de tips! Ik hou van dansen dus ga het zeker even opzoeken! Ik sport het er liever af dan een dieet volgen. maar ja, als het weer niet mee zit heb ik al iets van mwah!
Zou 't leuk vinden om zo met je samen te werken Emma!
Liefs Bren

24-02-2013
17:05:02
Reactie van emma:

Hallo Bren! ik ben ook 17 jaar, en ongeveer even groot en zwaar als jou. Ik vind mezelf niet te zwaar, maar ik zou me, vooral voor de zomer, ook beter voelen als ik wat slanker en sportiever was en ik wil daar dus vanaf nu al iets aan gaan doen!
Het zou heel leuk zijn als we elkaar wat kunnen motiveren en tips kunnen uitwisselen!
Groetjes

24-02-2013
00:31:14
Reactie van miriam:

Heb je al eens aan Hiphop van Shaun T gedacht? Heel heftig en daar word je zeker strakker van. Werkt sneller dan een dieet en je krijgt een mooi figuur en het is leuk!
Meiden van jouw leeftijd vinden zich vaak te dik en ik ben van mening dat als je het er nog af kunt dansen, dat dat beter is dan minder eten.

Ik ben trouwens bezig met no-nonsense, daar moet je juist veel eten en normale dingen, dat is goed vol te houden. Maar ik weet niet of jij dat kunt, want je moet iedere 2 uur eten.

24-02-2013
00:07:29
Reactie van bren:

Je hebt gelijk, ik heb gewoon een "gezond" gewicht, maar ik voel me hier niet zo lekker bij, wil alles gewoon wat strakker hebben! Voel ik me prettiger dan. :)

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank