welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Afvallen maar nog last hebben van binge eating
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Afvallen maar nog last hebben van binge eating

31-01-2013

Hallo,
Sinds 2 jaar weet ik dat ik binge eating heb, maar ik heb het al 13 jaar. Mijn probleem is dat ik zeker nog 10 kilo kwijt moet (er is er al 9 af afgelopen jaar), want ik wacht op een rugoperatie. Mijn bmi moet naar 25, anders mag ik nog niet geopereerd worden.
Dus ik ben de hele dag in mijn hoofd bezig met eten. De dwang om te eten, ongezond, maar het ook moeten lijnen. Ik merk dat ik hier erg gefrustreerd door raak. mijn man begrijpt het niet, maar weet het wel.
Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt en voor mij misschien wat tips hebben. Deze week gaat het tot nu toe goed, maar ik weet dat er ook weer eetbuien aan zit te komen.
En het op deze manier met iemand delen is al prettig.
Groetjes mireille

31-01-2013
23:39:43
Reactie van gabrielle:

Mijn vriendin moest ook afvallen voor een operatie. Zij koos ervoor om alle uitjes en etentjes te schrappen, omdat zij de verleiding van iets lekkers niet kon weerstaan. En op die manier lukte het haar om 15 kilo af te vallen. Maar jij hebt wellicht (ook) thuis eetbuien? Ik ken dat wel, niet dat ik echt eetbuien heb, maar ik eet wel meer dan ik zou willen. Het is soms gewoon lastig om te stoppen.
Groetjes,
Gabrielle

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank