welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - BSB Beautful Slim Body
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

BSB Beautful Slim Body

07-02-2013

Heeft er iemand ervaring met Beautiful Slim Body?
Ik heb begrepen dat het je hongergevoel en trek in zoetigheid wegneemt en dat je meer drinkt. Ik heb er veel op amerikaanse forums over gelezen met veel positieve reacties. Ik ga er morgen mee beginnen. hiernaast ga ik ook 2 keer per week sporten en uiteraard op mijn eten letten. Ik wil het als ondersteunig bij het afvallen gebruiken.
Maar ben benieuwd naar jullie ervaringen!

23-01-2014
02:29:41
Reactie van kaylee uit dordt:

Zullen we hier ervaringen delen en elkaar daar waar nodig helpen? Op andere forums zie ik oudere reacties. Ik ben momenteel bezig met BSB in combinatie met 2 shakes (die had ik nog liggen van een vorige afvalpoging). Overdag en in de avond eet ik mijn gewone avondeten (gezond). Het gaat erg goed nu in 2 weken 4,8 kilo kwijt. In totaal moet ik nog 6 of 7 kilo eraf, dus ik denk dat ik 2 kuurtjes nodig heb. En ik houd het nu makkelijk vol doordat ik geen honger heb. Ik heb wel last van droge lippen en mond, maar dat neem ik wel voor lief. Ik denk dat ik toch meer moet drinken, wat is jullie ervaring? Hoeveel zijn jullie afgevallen? Iemand nog tips?
@ Emmy, ik heb het via Marktplaats M..... uit Rotterdam voor €35,-.

30-12-2013
20:28:31
Reactie van emmy:

Goede Avond,

Hoe was de naam van de verkoper op marktplaats?
Of plaats waar hij vandaan komt?
omdat er momenteel 3 verkopers op marktplaats staan.

11-12-2013
22:45:59
Reactie van mamavandeliefste:

Ik had via Marktplaats eerst een proefpakket aangevraagd en daarna gelijk besteld. Want uit het buitenland of andere sites las ik op andere forums vage verhalen. Vond dit ook wel eng via Marktplaats dus eerst proefpakket geprobeerd en dat was goed.

11-12-2013
21:37:33
Reactie van sen:

Waar heb je de pillen besteld?
Mamavandeliefste

28-05-2013
01:02:38
Reactie van mamavandeliefste:

Ik ben met deze groene pillen 6,5 kilo afgevallen en nu nog 6 dagen te gaan. Ik denk dat ik de 7 kilo wel kan redden. Ik heb geen drang naar eten, junkfood en zoetigheid. wel veel dorst en duizeligheid alleen als ik niet goed ontbijt. Qua sporten doe ik niet veel maar ik zwem 1 keer per week. Ik ben zeer tevreden over dit resultaat. Doordat ik snel resultaat zag heb ik het gezonder eten nog beter volgehouden. Ik ga hierna nog 1 kuur doen en hoop dat er dan 12 a 13 klio af is. Dan ben ik op mijn streefgewicht. Ik hou jullie op de hoogte! Zijn er meer mensen die dit gebruiken? Ik ben ook benieuwd naar jullie ervaringen. Misschien kunnen we elkaar steunen? Voor mij werkt het in ieder geval top! Groetjes Mamavandeliefste

Vorige  1  ... 5  6  7  8  9  10  11  12  13

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank