welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - BSB Beautful Slim Body
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

BSB Beautful Slim Body

07-02-2013

Heeft er iemand ervaring met Beautiful Slim Body?
Ik heb begrepen dat het je hongergevoel en trek in zoetigheid wegneemt en dat je meer drinkt. Ik heb er veel op amerikaanse forums over gelezen met veel positieve reacties. Ik ga er morgen mee beginnen. hiernaast ga ik ook 2 keer per week sporten en uiteraard op mijn eten letten. Ik wil het als ondersteunig bij het afvallen gebruiken.
Maar ben benieuwd naar jullie ervaringen!

23-06-2016
02:03:43
Reactie van esra:

Ik kan bsb ook niet meer vinden, weet iemand waar ik ze kan vinden, maar dan de echte?

28-04-2016
20:45:29
Reactie van sara:

Zou iemand mij een adres of iets kunnen geven waar ik ze kan bestellen? Op marktplaats vind ik niks terug....

21-04-2016
20:40:29
Reactie van llll:

Is er nog een plek waar ik ze kan bestellen? Alle genoemde plekken zijn ze niet meer te koop..

21-03-2016
09:13:36
Reactie van danijela:

Ik heb ze ook gekocht op marktplaats en losingweight.nl. De pillen van marktplaats waren nep. Hoe zie je het verschil:

Orgineel: de pillen zijn wat groter en glimmen meer, op de onderkant van het potje staat productiedatum, exp datum en batch nummer, en sommige letters op het potje zijn geprint in sliver hologram.

Nep: kleiner pillen en de coating van de pillen glimt niet. De onderkant heeft alleen een productie and exp datum, GEEN BATCH NO, en alles is zwart geprint.

07-01-2016
11:19:36
Reactie van heleen:

Hoi allemaal, ook ik heb vorige week een kuur besteld bij losingweith.nl. Ik neem 1 pil in een half uur voor ik ga ontbijten. Eerste twee dagen duurde het ongeveer n uur voordat de pil begon te werken, kreeg daarna een heel droge mond en een beetje misselijk omdat ik het gevoel had dat ik heel vol zat.

Ik eet s ochtends twee boterhammen, s middags 1 botherham, dan iets van een appel, en dan s avonds salade/groente en een stukje vlees. Tussendoor drink ik HEEL veel water, dan heb je ook iets minder last van de bijwerkingen (en dit moet ook want je vervoert afvalstoffen, dus ook vaak naar de wc om te plassen!).

Ik ben nu in 5 dagen tijd 2,1 kilo afgevallen!!! Ik moet zeggen dat ik voordat ik aan de pillen begon heel ongezond at s ochtends, s middags en s avonds. Maar vooral na het eten kon ik gerust nog een hele zak chips leeg eten. Nu ik hieraan ben begonnen eet ik kleinere porties, zit sneller vol en heb ik s avonds geen trek meer waardoor het heel makkelijk is om er vanaf te blijven (tis meer een gewoonte die je moet afleren in mijn geval). :) Ik vind het echt een aanrader.

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 13  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank