welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - BSB Beautful Slim Body
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

BSB Beautful Slim Body

07-02-2013

Heeft er iemand ervaring met Beautiful Slim Body?
Ik heb begrepen dat het je hongergevoel en trek in zoetigheid wegneemt en dat je meer drinkt. Ik heb er veel op amerikaanse forums over gelezen met veel positieve reacties. Ik ga er morgen mee beginnen. hiernaast ga ik ook 2 keer per week sporten en uiteraard op mijn eten letten. Ik wil het als ondersteunig bij het afvallen gebruiken.
Maar ben benieuwd naar jullie ervaringen!

26-09-2015
14:09:00
Reactie van marloes:

Ik heb een maandkuur besteld en ik ben nu drie weken bezig. Wat mij opvalt is dat je inderdaad veel minder hongergevoel hebt en wel wat meer energie.
Ik ben nu 2,5- bijna 3 kilo kwijt.

Begin even wennen aan het product omdat het ook je afvalstoffen schijnt af te voeren. Daarom extra water drinken. Is erg belangrijk.

Ik ben blij met het product. Ik heb al zo veel geprobeerd maar dit werkt wel BSB.

25-06-2015
01:18:28
Reactie van maria:

Pillen binnen van Nic (nicole) Utrecht van marktplaats zijn dezelfde als van losing weight.nl, verder tot dusver nog steeds droge mond, gewicht nog niet minder, wel weinig eetlust....

21-06-2015
10:32:04
Reactie van maria:

Gebruik nu een week, besteld bij losing weight.nl, ben ongeveer 'n kilo kwijt. Ga ze denk ik ook bij nic van marktplaats uit utrecht kopen, dan kan ik t vergelijken.

06-06-2015
13:19:43
Reactie van loesje:

Bij mij werkt BSB ook goed. Ik heb veel minder honger. Wat er wel wordt geadviseerd is om goed water te drinken om de afvalstoffen kwijt te raken. Doe je dat niet kan je misselijk worden en andere bijwerkingen. Ook weinig alcohol nuttigen!
En niet denken, oh ik kan nu wel blijven snoepen want ik slik BSB. Nee dan gebeurt er weinig.
Gewoon gezond eten en goed water drinken. Hiermee ben ik 4 kilo afgevallen in een maand.
Succes allemaal.
Ik heb ze gekocht bij Nic Utrecht.

20-03-2015
07:24:11
Reactie van marleen:

Bij twee verschillende gekocht op marktplaats, ze hebben allemaal dezelfde.
Zie marktplaats, BSB.

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 13  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank