welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - BSB Beautful Slim Body
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

BSB Beautful Slim Body

07-02-2013

Heeft er iemand ervaring met Beautiful Slim Body?
Ik heb begrepen dat het je hongergevoel en trek in zoetigheid wegneemt en dat je meer drinkt. Ik heb er veel op amerikaanse forums over gelezen met veel positieve reacties. Ik ga er morgen mee beginnen. hiernaast ga ik ook 2 keer per week sporten en uiteraard op mijn eten letten. Ik wil het als ondersteunig bij het afvallen gebruiken.
Maar ben benieuwd naar jullie ervaringen!

14-08-2014
14:47:32
Reactie van noranador:

Ik kan haar ook niet vinden op Marktplaats...nu maar uit Rotterdam besteld. Erg benieuwd. Hoop dat ze werken. Ik krijg het morgen dus ik zal jullie even op de hoogte houden. Hebben jullie nog tips? Afz Nora

14-08-2014
11:06:32
Reactie van simonel:

Heeft iemand voor mij het mailadres van Nicoline uit Utrecht?
Ik kan haar zo niet vinden op marktplaats.

Ik wil de pillen ook via haar bestellen.

15-07-2014
08:36:59
Reactie van steef:

Ik heb de pillen via Nicole in Utrecht. Netjes op tijd ontvangen en heel behulpzaam wat betreft mijn vragen over BSB. Ik ben nu twee weken bezig en 2 kilo afgevallen. Drink 2 liter water per dag en let goed op wat ik eet. Veel groente, fruit, vlees, vis eieren en noten. Zo min mogelijk koolhydraten (1 of twee sneetjes koolhydraatarm brood per dag met mager beleg). Voel me super, heel veel energie en lekker in mijn vel. Ik ga zeker de kuur afmaken.

11-07-2014
09:08:06
Reactie van yasmina:

Het verhaal klopt niet. Dit geldt uitsluitend voor de Vietnamese markt. De pillen worden voor de markt in Vietnam op deze manier gefabriceerd.

Dit is een slimme marketing technische manier en strategy om mensen te misleiden.

De echte zijn groen zonder opdruk. Daarnaast zie je op de verpakking een zegelafdruk, een soort watermerk. Je kunt verder aan de bijwerkingen merken dat ze echt zijn. Droog gevoel in mond, meer energie en in het begin slechter slapen en het vermindert hongergevoel.

Als je fake slikt merk je niks.

11-07-2014
06:17:40
Reactie van anja:

Pas op! De meeste pillen zijn nep!
Voor meer informatie kijk op nhathuochoada.net
Daar staat precies waar je op moeten letten of ze echt zijn.
Er moet ook BSB op de pil zelf staan.
Succes!

Vorige  1  ... 5  6  7  8  9  10  11  12  13  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank