welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŽtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - diŽet ultra
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

diŽet ultra

25-03-2013

ik ben zelf bezig met dieet ultra, wie heeft hier ervaringen mee ?

28-03-2013
18:56:25
Reactie van johan:

ik ben sinds dec dieet ultra gaan gebruiken, had eerst met dieet pro geprobeerd omdat die ze zo aanprijzen op tv, maar die bleef korrelig vind ik... toen doorzoeken en kwam bij dieet ultra uit.

was in dec begonnen met 89,7 kg en weeg nu 82,2 vanmorgen. heb wel een week of 6 stil gestaan en meestal in het weekend at ik wat ik wilde, maar doe het wel in combi met veel sporten, 3 x per week.

ze smaken echt heerlijk, blijf ze ook gebruiken al zit ik aan m'n gewicht. :D vind ze super!

28-03-2013
16:12:09
Reactie van simone:

Dieet ultra is zeker een aanrader, ik gebruik het nu een jaar. Een shake in de ochtend en een in de middag. Ik ben sindsdien zeker 25 kilo afgevallen. Naast dieet ultra eet ik veel rauwkost, crackers en vis. Ik probeer altijd zo mager mogelijk te eten. 1 a 2 keer in de maand eet ik gewoon wat ik lekker vind, zo hou ik het beter vol. Ik raad iedereen aan om elke week in een dagboekje op te schrijven wat je weegt zodat je gestimuleerd wordt om door te blijven gaan.

Mijn favo is vanille, echt super lekker. Andere smaken meng ik ook wel eens met optimel, of met een halve maatschep vanille en een halve chocolade is ook heel lekker. 20 minuten in de koelkast, nog ff shaken en dan is ie nog lekkerder!

Na zo'n shake zit ik echt vol, een tussendoortje daarna is dus prima te doen.

Dus voor mij niets anders meer. :)

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006ģ
Design: Esther en Frank
Software: Frank