welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Afvallen wil maar niet lukken
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Afvallen wil maar niet lukken

20-04-2013

Goededag,
Heb even een vraagje. 6 maanden geleden ben ik bevallen van een prachtige zoon. Echter, de zwangerschap heeft ervoor gezorgd dat ik ruim 25 kilo ben aangekomen. Na mijn bevalling was ik er al 2 kwijt. De maanden daarna verloor ik er nog 2. Ben sinds 4 maanden weer druk bezig met werken en sporten (hardlopen, cardio en krachttraining). Ook ben ik 2 maanden geleden begonnen met het dieet Herbalife. Echter de eerste 3 weken leken goed te gaan, toen viel ik gemiddeld een kilo per week af. Maar helaas.....nu al bijna 5 weken gebeurt er bar weinig. Ik moet nog steeds 10 kilo kwijt en baal hier enorm van. Hou me echt aan het eetpatroon van herbalife (2 shakes en gewoon avond eten). Verder drink ik door de weeks geen alcohol en om wat sneller af te vallen ben ik al 3 weken bezig met 2 volledige shake dagen per week. Ook dit zet geen zode aan de dijk. Inmiddels ben ik een beetje wanhopig en weet ik niet goed wat te doen. Ook mijn adviseur van Herbalife heeft hier geen antwoorden op. Kan iemand mij helpen met wat advies? Zijn er meerdere mensen die toch niet afvallen van Herbalife?

13-08-2014
09:58:54
Reactie van lizzy:

Beste Fiona,
Ik ben begin januari bevallen en heb hetzelfde probleem: ik geraak de laatste 3 kilo niet kwijt, wat ik ook doe... bloedonderzoek ed hebben niks opgeleverd, weet jij ondertussen wat er bij jou mis was?

20-04-2013
10:59:07
Reactie van brown eye:

Eet je wel genoeg???
Want je moet wel voeding in je lichaam krijgen om het te verbranden.
Zie je lichaam als een kolenkachel, je stopt er kolen in en dan brand het lekker, doe je er niks in, zal er ook niets gebeuren!!

Succes!!!!

20-04-2013
10:07:27
Reactie van fiona:

Sorry, ik zie dat er wat fout staat. Na mijn bevalling was ik er gelijk 10 kilo kwijt en de maanden die daarop volgde nog een 2. Verder wil ik nog even erbij vermelden dat de cm's er wel af vliegen. Dit merk ik aan mijn broeken. Ik pas bijna mijn gewone broeken weer. Waarom niet die kilo's?
Ik heb ook wel eens gehoord dat stress en weinig slaap afvallen kan stagneren. Nu is het wel zo dat we nog steeds gebroken nachten hebben met de kleine en dat zorgt soms voor onrust.
Heeft iemand ervaring met het niet kunnen afvallen na de zwangerschap? Hormonen?

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank