welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Bio HCG
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Bio HCG

26-05-2013

Hallo allemaal,
Mijn naam is Floor en ik ben 27 jaar. Ik ben 1,85 m lang (ja... ik weet het...) en ik weeg op dit moment 90 kilo. Ik vind dit veel te zwaar. Ik lijk niet snel dik, maar ik lijk meteen 'groot'. Ik vind dit zelf echt verschrikkelijk. Soms word ik nagekeken in de stad en dan denk ik: "Zullen die mensen nou denken dat ik zo'n grote vrouw ben?"
Dat komt omdat mensen het me ook wel eens zeggen en vooral kinderen vinden mij vaak een reus.
Een vriendin van mij is ook lang, maar mooi slank. Zij wordt niet gezien als groot, maar als lang. En dat wil ik ook zo graag...

De afgelopen 10 jaar heb ik zo'n beetje elk dieet wel geprobeerd wat er bestaat. Inmiddels ben ik sinds een week bezig met Bio HCG. Kent iemand dat? Het is volledig biologisch en je gebruikt elke dag een ampulletje. Het zorgt ervoor dat je stofwisseling sneller wordt, het neemt het hongergevoel weg en het zorgt dat je op de juiste plekken afvalt (dus niet dat je een ingevallen gezicht boven je mega heupen hebt :p).
Morgen is mijn eerste weegmoment en ik vind het erg spannend. Ik ben toch wel heel erg benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben en het kennen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele week geen ontzettende honger heb gehad. Natuurlijk lustte ik rond het avondeten wel iets, maar na 1 normaal bord eten zat ik ook gewoon vol, zoals het hoort. Daarnaast merk ik dat mijn broeken iets losser gaan zitten (jeej!).

Heel graag hoor ik meningen van anderen!

Liefs, Floor

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank