welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - honger
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

honger

01-06-2013

hallo allemaal,
ben afgelopen woensdag begonnen met cb 500 en heb heel erg honger pfff, echt niet normaal.
ben gisteren dan ook in de fout gegaan: gegeten en 2 wijntjes gedronken.
vanmorgen dus wel spijt, maar vandaag maar weer vrolijk verder.
word dat hongergevoel echt minder? mijn maag knort de hele dag.
wil wel volhouden want a.s. dinsdag ga ik stoppen met roken, en wil niet extra aankomen.
hoop dat schrijven hier me extra motiveert.
na hoeveel tijd was bij jullie de honger over?
groeten, ellen

17-06-2013
19:00:04
Reactie van eva:

Hoi Ellen,

Mijn coach vertelt mij altijd dat het belangrijk is om vooral geen hongergevoel te hebben bij je dieet. Het is belangrijk dat alle voedingsmiddelen binnen komen en honger mag dan niet aanwezig zijn want dan duidt op tekorten.
Zelf gebruik ik de producten van Herbalife en die bevallen mij prima en ik heb geen honger.
Wellicht ook wat voor jouw?

Veel succes !!

Groetjes,
Eva

01-06-2013
18:39:28
Reactie van marry:

Hoi Ellen,
Ik had in het begin ook enorme honger, ik dacht dat ik gek werd. Maar wees gerust, het gaat over, na 3 dagen heb je het ergste gehad. De honger trekt daarna vanzelf weg. (Ik heb bovendien (nog) genoeg vet om op te teren). Alleen die lekkere trek, die kan de kop opsteken soms. Bij mij vooral in het weekend. Ik heb een man en 2 kids en ze gaan zo aan tafel... op zaterdag wordt er bij ons altijd extra lekker gekookt, doet mijn man. Het ruikt heerlijk hier in huis, en voor mij enkel een reep. Maar ik zet door. Maar kom ook bij ons topic cambridge, we hebben het allemaal moeilijk af en toe.
Groetjes,
Marry

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank