welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie slankt er ook af met eiwitten op een prettige manier?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie slankt er ook af met eiwitten op een prettige manier?

03-06-2013

Ik ben 5 kilo afgevallen in nog geen drie weken tijd! En eigenlijk was het heel simpel. Je hoeft maar een aantal dingen aan te passen aan je dagelijkse gang van zaken. Eet bewust, vervang gewoontes zoals de auto pakken en de lift nemen, en vervang brood zoveel mogelijk door iets hartigs of shakes (zijn nog lekker ook!). Eet verder volop groentes en eiwitten en slik vitamines als aanvulling om voldoende bouwstoffen binnen te krijgen en beweeg regelmatig. Intensief sporten is niet direct nodig maar zorg dat je minimaal 20 minuten per dag beweegt. Eiwitten zijn met name belangrijk om effectief een aantal kilo's kwijt te raken. Doe je ook mee? Ik ga voor de volgende 5 kilo! Heb met deze makkelijke methode echt de smaak te pakken. Kijk even bij www.eiwitten.nl (topic: 5-kilo-afvallen).
Groetjes,
Judith

17-06-2013
18:57:26
Reactie van eva:

Geweldig he afslanken via eiwitten. Bevatten jouw eiwitten tevens ook alle vitamine en mineralen? Dat is namelijk wel belangrijk vind ik. Zelf gebruik ik ook shakes en het resultaat mag er zijn. Natuurlijk is bewegen heel belangrijk. Zelf doe ik het via coachdejong.

Groetjes.
Eva

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank