welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Vellen !!!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Vellen !!!

05-06-2013

Jeetje...
Mijn ouders hebben een grote passpiegel en die heb ik zelf niet.
Ik was gisteren bij hun en ging even douchen en liep daardoor in mijn blote.... langs die spiegel. Ik moet zeggen.... IK SCHROK ME WEZELOOS!! getverderrie dat was echt niet grappig. De vellen.......
Ohhhh wat erg.. echt alles hangt en lilt en rilt brrrrr.
Magerder word ik.... maar (op dit moment) niet aantrekkelijker hoor..
pffff, hoera voor correctie ondergoed zullen we maar zeggen. Nou ja... als ik op gewicht ben zo whoop, de hele handel weg laten snijden. Komt goed !!

Groetjes Missy

17-06-2013
19:04:03
Reactie van eva:

Lol,
Heel herkenbaar, ben zelf ook flink geschrokken, maar nu ben ik goed bezig. Wil er nog 20 kilo af maar ben op de goede weg.
Wordt goed geholpen door mijn coach maar ik ga ook nog op zoek naar mensen die met hetzelfde probleem kampen. Altijd prettig om te zien hoe zij verder komen.
Zelf ben ik begonnen met Herbalife een tijd terug en ik ben nu zeker 15 kilo kwijt in 5 maanden. Nu is mijn vetgehalte wel flink gedaald en heb ik spieren aangemaakt, dus over het gewicht valt dan niet zoveel te zeggen. Wat ik wel belangrijk vind is dat ik geen honger heb en lekker 6 x per dag een eetmoment heb en toch afval.

Groetjes,
Eva

13-06-2013
07:01:31
Reactie van missy:

Hoi Ariana,
Inderdaaad ik ben in januari begonnen en ben nu 40 kilo kwijt.
uiteindelijk moet ik er totaal 54 kwijt raken om op mijn streefgewicht te komen.
Ik had diabetes toen ik begon en nog allerlei andere kwalen, die zijn allemaal verdwenen, inclusief de diabetes :-)
Ik heb hiervoor ook duizenden pogingen gedaan maar nu met begeleidafvallen. met een coach ging het wel. ;-)

groetjes en succes!
Missy

12-06-2013
22:09:12
Reactie van ariana:

Hey Missie, wat bedoel je precies met nu 40 en uiteindelijk 54? Het gewichtsverlies? Want da's veel ja!!
Maar begrijp ik dat je nu eindelijk jouw weg met eten hebt gevonden? Want dat is wel super dan.
Ik ben een echte jojo... maar ik blijf het proberen, dat gewichtsverlies. Ik weet alleen dat ik soms voor de bijl ga... Zo stom voel ik me daarna. Ze zeggen dat je met overgewicht levenslang hebt. Nou, ik zeker wel...
Groetjes,
Ariana

09-06-2013
07:53:26
Reactie van missy:

Hoi Ariane,

Ja hoor sporten doe ik ook al (dat kan ik nu eindelijk), maar nu 40 en uiteindelijk 54 kilo, dat sport je op mijn leeftijd (42) niet meer weg qua loshangend vel. :-)
Een jaar op gewicht blijven gaat zeker lukken. :-) Ik ben gewoon veel gezonder gaan leven en voor mijn gezondheid zal ik wel moeten. :-)
Immers, ik wil nooit meer zo ongezond worden als ik ben geweest. :-)

09-06-2013
00:36:34
Reactie van ariana:

Missy, helpt sporten niet een klein beetje? Dan krijg je spieren onder je huid, die houden de boel een beetje bij elkaar. Maar laten wegsnijden werkt natuurlijk beter. Dan moet je wel minstens een jaar op gewicht blijven. Lukt je dat denk je?
Groetjes,
Ariana

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank