welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Ook ik ga afvallen.....!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Ook ik ga afvallen.....!

17-07-2013

Hallo allemaal,
Ook ik wil hier graag een dagboekje beginnen....!
Mijn naam is Astrid, ik ben een vrouw van 46 jaar oud en mijn huidige gewicht is tot mijn grote spijt maar liefst 146,5 kilogram..!
Ik wil dan ook graag zo'n 66,5 kilo zien kwijt te raken...!
Kortom, nog een lange weg te gaan...!

02-01-2014
21:06:45
Reactie van myrthe:

Kijk eens op energiquebm, ik ben hier ook geweest en ben in 6 maanden 10 kilo afgevallen. Het lijkt een lange tijd, maar als het geleidelijk gebeurt, dan komt het er ook minder snel aan.
Ook heb ik hier een persoonlijk voedingsschema gekregen, dit was niet te streng en had ook helemaal geen honger gevoel.
Ik zou misschien ook wel wat korting kunnen regelen hier, aangezien ik hier nog steeds sport.

19-10-2013
09:14:16
Reactie van kubje:

hoi Astrid, zelf ben ik kort terug begonnen met afvallen in Rotterdam onder begeleiding van een dame die zelf ook is begonnen en anderen ook tegelijkertijd steunt. Ik woog 110 en nu weeg ik 100 en dit binnen 1,5 maand. Ik voel me geweldig en ga nog steeds door. Als je meer informatie wil, hoor ik het graag. groetjes.

11-09-2013
14:17:46
Reactie van fedor tieleman:

Hallo Astrid,
Mocht je hulp nodig hebben met afvallen, dan hoor ik dat graag van je. Ik begeleid mensen naar een gezond gewicht door te ondersteunen met bewegen en te zorgen dat er balans in de voeding komt. Dit met hele goede resultaten. Ik ga altijd voor duurzaam afvallen, dus er wordt niet "gecrashed". Dit duurt iets langer, maar is wel de enige goede en gezonde manier.
Het nieuwe fit.

Mocht je interesse hebben in mijn hulp dan hoor ik dat graag.

Hartelijke groet, Fedor Tieleman

01-08-2013
11:06:53
Reactie van sinas:

Hoi Astrid,
Hoe gaat het met het afvallen en hoe wil je het aanpakken?
Ik ben nu ook weer goed bezig, eet 3 keer per dag een kleine maaltijd en een appel tussendoor en schaaltje yoghurt voor het naar bed gaan. Zit nu op 6,5 kilo en daar ben ik best trots op! (maar nog wel 16 kilo te gaan:S). Vorig jaar ben ik gestart met weight care, maar dit was voor mij niet te doen, vandaar nu een andere poging die voor mij ook goed werkt.

Succes!

17-07-2013
22:53:47
Reactie van bianca:

Op welke manier wil je gaan afvallen?
Groetjes,
Bianca

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank