welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - NewFigure, Newfysic, Newngry, Karin de Zoete, Docslim. De winnaar is:
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

NewFigure, Newfysic, Newngry, Karin de Zoete, Docslim. De winnaar is:

18-07-2013

Vele namen zijn verzonnen voor het mooie dieet: NewFigure

Half Nederland afgereisd om bij alle klinieken te komen van: NewFigure, Newfysic, Newngry, Karin de Zoete en Docslim. Van Den haag tot Maastricht voor een intakegesprek met mijn dochter.

Je wilt immers verstandig afvallen, zonder het bekende boekje of shake. Minder eten of blabla.

De kliniek in Zoetermeer sprong er enorm bovenuit en het klikte na bijna 90 minuten en dat zonder kosten als enige kliniek van de hele rij.

Online is nu ons mijn vervolg traject met af en toe een fysieke afspraak. Allemaal voor een nieuwe weg naar een verbeterde levensstijl/ eetpatroon===> streefgewicht... :)

Het dieet is top, maar waarom zoveel verschillende namen ervoor? 4 verschillende en zoveel kwaliteit en prijsverschil van 29,50 tot 18 euro per week. Bij de een moesten wij dit nemen en de ander liet ons erin vrij.

Ik zoek gewoon een hulp die echt weet wat voor ons het beste is en luistert als wij iets willen vragen.

Tot nu toe Newfigure in Zoetermeer so far so good!

21-07-2013
19:24:47
Reactie van wil:

Wat goed dat jullie de moeite hebben genomen om alle klinieken af te reizen en te vergelijken. Mooi dat jullie de voor jullie geschikte begeleiding in Zoetermeer hebben gevonden. Zelf volg ik de behandeling bij NewNrgy. Hier is het fijn dat er verschillende behandelingen zijn op basis van medische achtergrond. Zelf heb ik last van een trage schildklier, met de behandeling van NewNrgy val ik goed af. Dit is me bij andere methodes niet gelukt. De zeer professionele begeleiding in de praktijk en per e-mail vindt ik prettig.

Zo is er gelukkig voor iedereen een passende afslankmethode.

Vriendelijke groet,

Wil

19-07-2013
12:21:31
Reactie van heleen:

Ik heb bij hun ook mijn eerste gesprek gehad en ben ook zeer tevreden! Onwijs makkelijk om Newfigure online te gaan volgen. De amino stripjes verwacht ik vandaag bij de post!

Dit weekend lekker bbq aanzetten en met de tip: meer vlees/kip/vis/schaaldieren 150 tot 200 gram zal ik zeker smullen. Heerlijke salade erbij en genieten maar! Ohja oppassen voor de gemene koolydraten en vetten, namelijk de patatjes en brood.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank