welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie heeft er ervaring met Daily Dieet?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie heeft er ervaring met Daily Dieet?

22-07-2013

Ik ben ruim 2 weken geleden begonnen met Daily Dieet na een tip van een vriendin.

Inmiddels ben ik 3,2 kilo afgevallen. Ik volg tot nu toe netjes het weekmenu, maar graag zou ik de middagshake willen ruilen met het diner, zodat ik tussen de middag gewoon mee kan eten met mijn collega's. Heeft hier iemand ervaring mee?

Groetjes,

Diana

15-01-2014
10:53:57
Reactie van janette:

Hallo, ik ben dan ook begonnen met het daily dieet wat erg goed gaat. vraag me alleen af hoe je daarna op gewicht blijft als de kilo' s er af zijn, heeft iemand hier ervaring mee?
lieve groet, en succes met afvallen!

14-01-2014
16:24:01
Reactie van yvonne:

Hallo, kan iemand mij vertellen hoe het daily dieet precies werkt? Hoe en wanneer je shake 's neemt en hoe de rest van de dag volgt en de week. Alvast bedankt.

04-01-2014
19:02:08
Reactie van floor:

Hallo allemaal!

Ik ben vrijdag met daily dieet begonnen, inmiddels 3 kilo afgevallen! Zo gaat ie goed zeg ik!!!

groet,
Floor

23-09-2013
16:53:47
Reactie van claire:

Hoi Lisa,
Ik zag jou vraag te laat, vandaar dat ik nog even apart reageer. Als avond snack neem ik vaak witte druiven zonder pit. vorige week had ik een verjaardag bij mij thuis. ik heb dip sausjes van yoghurt gemaakt en een schotel wortel, komkommer, radijs er naast gezet. geloof het of niet, deze schaal was eerder leeg van de schaal met nootjes en chips! haha... nou succes met daily dieet, als je nog iets wil weten hoor ik het wel.
Groetjes, Claire

17-09-2013
10:01:26
Reactie van lisa de vries:

Hoi,
Ik ben inmiddels ook al weer een tijdje bezig met Daily Dieet en het bevalt prima!

Geen honger, maar ik mis soms wel een lekkere snack op zaterdagavond voor de tv, heeft iemand tips hoe ik dit zou kunnen "vervangen"?

Gr,
Lisa

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank