welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Javita koffie vermindert eetlust en stopt emotie eten!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Javita koffie vermindert eetlust en stopt emotie eten!

27-07-2013

Ik ben 4 weken geleden begonnen met het drinken van Javita Coffee. Deze koffie is nieuw in Nederland. Het is gemaakt van Arabica en Robusta bonen en toegevoegde kruiden zoals de Garcinia Cambogia en Yerbamate. Garcinia staat er bekend om dat het eetlust vermindert en een snelle vetverbrander is. Ik ben zelf een emotie eter.... sinds ik deze koffie drink heb ik geen last meer van emotie eten. Ook is mijn eetlust sterk verminderd en heb ik geen zin meer in zoetigheden! Ik ben een aantal kilo's kwijt en zie zichtbaar resultaat: buik is een stuk minder! Ik voel mij verder fit en heb energie! Iedere ochtend neem ik een kop koffie voor het ontbijt en ik merk meteen dat ik dan minder trek heb. Ik eet wel gewoon 3 maaltijden maar gezond en kleine porties! Omdat ik niet meer snoep voel ik mij een stuk beter en het scheelt mij een hoop geld. Deze koffie is niet in de winkel te krijgen. Als je googled dan kom je het misschien tegen. Ik wil dit gewoon even delen omdat ik echt van alles geprobeerd hebt om af te vallen en niets lukte. Mijn probleem was echt het snoepen en trek tussendoor! Zo ontzettend blij met deze koffie ga zeker mijn streef gewicht halen. Het is op een rustige maar wel gezonde manier afvallen!

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank