welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Waarom val ik niet af ?!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Waarom val ik niet af ?!

28-07-2013

Hey
Ik ben 49 kilo en bijna 14 jaar en 161 cm. Ik vind mezelf heel erg dik. mijn bmi is normaal maar k wil m'n dikke heupen weg hebben en mijn buikje kwijt. Ik sport elke dag, ik tennis beachvolleybal en ik loop hard, maar toch word ik niet dunner. Ik sla vaak maaltijden over en ik heb wel eens een eetbui en dat braak ik dan weet uit. Verder eet ik 2 stuks fruit en weinig koolhydraten. waarom val ik maar niet af ?!
Alsjeblieft, reageer, ik heb een antwoord nodig.
Xx annelie

30-07-2013
11:25:20
Reactie van annelie nijmeijer:

Maar mijn ouders weten dit allemaal niet. Ik heb wel vaak honger en heb soms wel het gevoel dat ik moet flauwvallen. Maar ik durf het niet eens tegen m'n ouders te zeggen, laat staan me huisarts.
X annelie

30-07-2013
10:20:23
Reactie van plosa:

Hallo Annelie, hoe jij nu bezig bent is niet goed. Je moet geen maaltijden overslaan, dit is ongezond en daardoor val je ook niet af. je lichaam gaat dan juist in hongerstaking. Het is zorgwekkend dat je na een eetbui gaat braken, hoe jij nu bezig bent lijkt het op een obsessie voor afvallen. Je hebt een prima gewicht, sport veel, maar eet slecht. Ik zou toch een met je ouders en huisarts gaan praten dat dit je zo bezig houdt.

29-07-2013
12:16:37
Reactie van lieke:

hoi,
als ik dit zo lees ben jij meer geobsedeerd door afvallen dan dat het verantwoord/nodig is.
ik zou happy zijn met wat je weegt en vooral je maaltijden niet overslaan. op deze leeftijd heb je de voedingssupplementen hard nodig.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank