welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Heb je ervaring met Flinndal?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Heb je ervaring met Flinndal?

24-09-2013

Ik kreeg van de week een mail over het nieuwe dieet Gezond Gewicht. Verschillende programma's waarmee je kunt afvallen met thee, shakes en repen. Heeft iemand ervaring met dit dieet van Flinndal? Het ziet er in ieder geval verzorgd uit en je kunt advies vragen aan een dietist.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

groetjes xxx
Patries

08-01-2016
00:12:17
Reactie van sanne huijbers:

Er zijn meer soorten website's als Flinndal.

Meestal koop ik mijn vitamines in een reformwinkel. Sinds ik een nieuwe baan heb en minder tijd om langs de winkel te gaan koop ik bij www fitperpost nl.

Alles wordt per post verzonden en past door de brievenbus. Ik ben er erg tevreden over. :-)

Groetjes,
Sanne

13-11-2013
15:13:32
Reactie van patries:

Hoi Bianc,
ik heb nu drie pakketten afgenomen. de kilo's te lijf fase 1, daarna fase 2, en nu nog een keer fase 2. Het gaat erg goed, ik ben nu 6 kg kwijt. Het gaat wel wat minder hard dan aan het begin. Ik heb ook de dietiste gebeld en ben erg prettig geholpen. Ik vind het lekker dat ik 's avonds gewoon een normaal kan eten. De informatie uit het stappenplan is handig, onder meer over beweging, tussendoortjes en de psychologie achter afvallen.
groetjes xxx Patries

13-11-2013
13:15:32
Reactie van bianc:

Hoi Patries, ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat? Ik twijfel heel erg om flinndal te gaan bestellen, maar ik kan weinig ervaringen vinden. Ja, dat het zo leuk verpakt is, maar dat kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Ik wil gewoon afvallen. Ik hoop dat jij, of andere mensen die hier lezen, me iets meer kunnen vertellen of het ook echt werkt?

Succes in ieder geval, groetjes Bianca

16-10-2013
16:56:25
Reactie van patries:

Inmiddels ruim twee weken bezig en voor mij een echte aanrader. De shakes zijn lekker (choco wat minder dan aardbei en vanille), de reep vult goed en ik ben nu bijna 4 kg kwijt. Alleen de thee die erbij zit vind ik niet zo handig. Ik vergeet hem vaak te zetten, wat je een dag van tevoren moet doen. dus dan heb ik voor de dag erna niet op tijd de thee klaar om mee te nemen. Het bijgeleverde stappenplan geeft tips voor ontbijt, bewegen en ik heb nu net de derde gehad over tussendoortjes. Al met al zeer tevreden, ik ga ermee door!

30-09-2013
20:04:51
Reactie van patries:

Ja ik heb het besteld. Mooi pakketje in de bus met shakes, dieetrepen, thee en een zakje voedingsupplementen. Het is kilo's te lijf fase 1, duurt een week. Een stappenplan krijg je per mail (12 stappen), ik heb nu stap 1 gehad. Ik ben benieuwd, eerste indruk is goed!

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank