welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Nieuwe start met Sonja, help
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Nieuwe start met Sonja, help

02-10-2013

Hallo mede dieeters,
Even mezelf voorstellen. Mijn naam is Emma, een jonge meid van 22.
Sinds afgelopen maart veel met gewicht bezig. 10 kilo afgevallen door middel van shakes, maar ook weer 4 kilo aangekomen. Nu ben ik mijn gehele eetpatroon kwijt. Zoek achter elk feestje de reden om te eten of een stuk taart te nuttigen.

Nu ga ik vanaf morgen beginnen met sonja bereik je gewicht. Ik wil hiermee voorgoed gedag zeggen tegen die vier kilo, maar vooral mijn goede eetpatroon vinden.

Momenteel ben ik alleen maar bezig met de gedachten eten, afvallen, sporten, mijn lijf.. Niet echt fijn dus. Ik hoop hier mijn verhaal kwijt te kunnen en een dieet maatje te vinden..

Alvast bedankt en ook jullie succes!

Mijn motto is en blijft "Cake my day"

11-10-2013
14:07:57
Reactie van carla:

Hallo,
Ben nu ook bijna een weekje bezig met Sonja. Is goed te doen en ben eindelijk afgevallen. Nu iets meer als 0,5 kilo. Ik neem geen ontbijtkoek en speculaas, maar bv voedingsbisquit omdat dit iets gezonder is (minder suiker).

Op zich goed te doen en idd iets relaxter omdat je nu dankzij het boekje weet wat je kan eten. En mocht je trek hebben, dan neem je een extra appel of rauwkost.

Hopelijk kunnen we elkaar steunen.

Heel veel succes.

Carla

06-10-2013
19:36:22
Reactie van carolien:

Ik heb ook het dieet van Sonja bakker gedaan, maar het was niet echt mijn ding. Dan moest je weer dit eten, dan weer dat. Terwijl ik soms zin had in iets anders. Ik ben nu bezig op m'n eigen houtje, want ik weet wel ongeveer wat goed voor je is. Ik snoep alleen te veel soms, dat is het ergste eigenlijk. Cake my day vind ik heel grappig. Voor mij ook, geen dag voorbij zonder iets lekkers. Hoe gaat het bij jou met Sonja?
Groetjes,
Carolien

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank