welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - afvallen zonder beweging..
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

afvallen zonder beweging..

16-10-2013

Hallo allemaal!
Ik heb deze site net gevonden en het lijkt me super als steuntje in de rug!
Ik ben eigenlijk al een paar jaar super fit (2x per dag sporten, overal op de fiets naartoe enz.), hele goede conditie en lekker strak in me vel. Geen overgewicht gehad enzovoort. Maar ook niet gelet op een speciaal eetpatroon. Gewoon 3x per dag een maaltijd waar ik trek in had en bij de tussendoortjes eigenlijk ook.
Nu ben ik een paar weken geleden geopereerd aan mijn rug, waardoor ik eigenlijk niet kan sporten. Heb nu een terugval in mijn revalidatie, waardoor ik alleen maar plat op bed mag liggen.
Ik ben in deze weken wat aangekomen, maar ik begin ook als het ware ''uit te zakken''. Mijn spieren en conditie verdwijnen.
Daarom ben ik nu gaan lijnen. Ik heb het Sonja Bakker boek erbij gepakt, drink veel water en hopen dat het me lukt zonder beweging..

Zijn er meer mensen die afvallen zonder beweging erbij?

01-11-2013
15:16:10
Reactie van margriet:

Als ik jou was zou ik eens kijken of Make It Easy bij jou in de buurt is. Ze zijn op Facebook te vinden en hebben ook een website. Mijn buurvrouw zit in een rolstoel en kan dus echt niet veel bewegen en sinds ze bij Make It Easy is, valt ze eindelijk af. Zij is er blij mee. Succes.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank