welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - sonja bakker
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

sonja bakker

15-06-2006

wat is dit nou precies voor een dieet???
kost het geld, is het gratis, kan het via de pc???

19-10-2009
12:26:34
Reactie van daan:

Ja toevallig wil ik er van de week ook weer mee beginnen. Ik heb nu ff 2 weekjes rust gehad....

I.i.g. succes!!

17-10-2009
18:50:08
Reactie van jolanda:

Doet iemand nog wat met Sonja?
Ik heb het boek weer eens uit de kast gepakt.

31-08-2009
12:41:30
Reactie van marian:

Ik heb vorig jaar het dieet van sonja gedaan en was 13 kilo afgevallen,
ik dronk elke dag een glas wijn,soms twee en af en toe ben ik lekker uit eten gegaan en toch bleef ik afvallen,nu ga ik weer beginnen,de tweede keer gaat wat moeilijker dan de eerste keer,ik moet het gewoon vol houden...zeg nou zelf,je kleding staat toch veel mooier zonder dikke buik en vetrolletjes!
groetjes Marian.

02-04-2008
18:56:59
Reactie van priscilla:

Hoi,
Mijn moeder zweert het ook bij Sonja,
Maar ik kan er niet tegen!
Ik ben 19 en ben druk, fiets elke dag en turn in de week.
Altijd als ik wil afvallen eet ik niet zozeer minder, maar wel minder
snoep en koekjes. Maar ik word slap, kan niet meer normaal lopen en fietsen. Ik weet niet wat ik hieraan kan doen!
Kortom Sonja helpt zeker niet bij iedereen;)

01-04-2008
11:00:32
Reactie van janna:

Ben nu ongeveer 6 weken aan het lijnen. Ik gebruik het boek van SB ook alleen als richtlijn en doe er veel ideeen op. Ben bijna 3 kilo afgevallen en mijn bloesjes kunnen al weer normaal dicht en mijn riem 3 gaatjes strakker !! Volgens mij klopt het inderdaad dat je meer cm kwijt raakt dan kilo's. Maar het gaat om hoe je je voelt. Ik ben 1,70 en nu 72 kg en wil naar ca 65.
Het is veel beter om langzaam af te vallen, zonder gedoe dan met pillen, drankjes oid te beginnen !!!

19-03-2008
11:43:41
Reactie van mirjam:

Mijn eten op dit moment komt overeen met wat jij eet,alleen nu train ik echt zomaar 5x in de week,dus dan eet ik wat meer brood of yoghurt,want ik verbrand veel natuurlijk!
Dus dat zeg ik,dmv sb heb ik wel n hoop geleerd,en dat je wat lekkers kan eten ,maar dan op n andere manier,dus.....ik vindt t wel best zo!!!
Ik zit nu al weer wat beter in mijn vel omdat ik t sporten weer goed heb opgepakt,en wat er uit komt,is altijd mooi meegenomen!
Ik weet zeker dat ik binnen 2 mnd goed afval,dat is mijn streven!
Dus....meiden,gewoon normaal eten,jezelf niet krenken,dan zal je zien dat je veel sterker wordt in je hele houding!
Doei,doei.

18-03-2008
16:22:31
Reactie van cheyjenneke:

hallo, wij zijn nu zo'n anderhalve week bezig en het gaat geweldig.
maar de kilo's vliegen er niet af hoor, het gaat met onsjes,maarre.........
hebben jullie je wel eens gemeten?
Bovenwijdte, taille en heupen. Moet je eens doen. Dan heb je gelijk weer moed om door te gaan. Bij mijn kleindochter ging er ook geen gewicht vanaf wel centimeters. De moeite van het meten waard, zelfs met een koude centimeter. Scheelt weer een milimeter. haha
groetjes en succes. Cheyjenneke

18-03-2008
10:59:59
Reactie van hanneke:

ben nu 4 weken bezig met afvallen,eerste week me aan het sb gehouden,maar vindt het avondeten niet lekker.
ik eet in de ochtend ,of 1 boterham of yoghurt met meusli
tussendoor een plak ontbijtkoek
middageten 2 boterhammen met mager beleg
thee of een glas melk(soms een opkikkertje)
tussendoor een appel
avondeten doe ik gewoon met de pot mee alleen voor mezelf mager vlees,eet ook spagetti,macaroni e.d , ik eet er veel sla bij.
savonds eet ik niks meer

ik ben nu 6.5 kilo afgevallen.ik moet wel zeggen dat ik wel 4 keer uit eten ben geweest en gewoon heb gegeten waar ik zin in heb.
mischien heb je er wat aan
gr hanneke

18-03-2008
09:47:31
Reactie van mirjam:

He wat n teleurstelling voor je,ja daar baal je behoorlijk van!!!Dan doe je je best,en schiet er niks mee op!
Dus misschien kan ik je wat advies geven,ik hoop dat je er wat aan hebt!
Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent,en hoe zwaar,maar goed!!!
Ik heb zelf n hoop geleerd van haar tips,en gerechten,maar ook zeker geleerd dat je t gewoon niet volhoudt voor de rest van je leven,want je wordt t op n gegeven moment t zat,en dan wordt je weer wat makkelijker,en dan zit t er zo weer aan!
Als 1e is t goed om in beweging te zijn,en goed te luisteren naar jou lichaam,waar haal jij je energie uit,moet je meer brood eten dan t menu zegt,of ben je n actief persoon die gewoon echt meer nodig heeft,want dan heb ik echt niet genoeg aan haar eten!
Het is niet erg om te eten,maar wat je eet??
Wees niet bang om je koolhydraten te eten,maar eet voldoende overdags,want dan verbrandt je,en s avonds rustig aan!
Ikzelf was wel altijd afgevallen van haar boek,maar dat was heel geleidelijk,geen 8kg,en zeker geen 10kg!
Wat ik nu doe,is haar boek alleen maar openslaan voor haar leuke gerechten,voor de middag,of de avond!
Het gaat er ook om dat afvallen geduld nodig heeft,en alles met mate,doordeweeks goed voldoende gezond eten,en in t weekend neem je wat extras,en als dat normaal is,dan hoef je je ook niet schuldig te voelen!
Oh ja.....heerlijk die weegschaal,gooi hem de deur uit,want t gaat echt om je kleding,en hoe jij je voelt,ik bedoel.....iemand die 65kg weegt,kan veel meer vet hebben,dan iemand van 75kg,t is toch echt zo!!!
Jippie,ik weeg 65kg,maar je irriteerd je mateloos aan die buik die je nog hebt,terwijl diegene van 73kg n strakke buik heeft,ik noem maar wat!
Ik heb geen weegschaal meer,en tuurlijk vindt ik t lekker om er straks toch even op te gaan staan,want ja.......t wijzertje moet niet gaan stijgen natuurlijk,maar iedere dag erop gaan staan is niet te doen!
Groetjes!

17-03-2008
13:40:27
Hoi allemaal ......ik ben zomaar een beetje aan het rondsnuffelen hier en wil toch wat kwijt ....ik ben nu met mijn 3e week SB bezig , na de 1ste week ben ik op de schaal gaan staan en wat scherts mijn verbazing ik was 1,7 kilo AANGEKOMEN ....jesus dat was schrikken iedereen in mijn omgeving valt dus echt bij bosjes af ....dus mijn verwachting was groot pppffffff maar ok ik ben rustig doorgegaan met de 2e week en vanmorgen gaan staan waren wel die 1,7 kilo eraf maar meer ook niet.....vreemd vreemd...maar ik ga nu dus wel weer positief de 3e week in ....hoop dat het er ooit van gaat komen is wel demotiverend en zeker als je je aan alles hebt gehouden zoals zij het zegt......nou dat moest ik ff kwijt bedankt voor het luisterend oor......groetjesssssssssssssssss

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim