online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - sonja bakker
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

sonja bakker

15-06-2006

wat is dit nou precies voor een dieet???
kost het geld, is het gratis, kan het via de pc???

12-06-2010
11:35:25
Reactie van janny:

Ik zit ook weer te denken om Sonja uit de boekenkast te pakken....
Ik moet nu echt actie ondernemen.
Woog vanmorgen 125kg.... (bij een lengte van 1.83)
Afgelopen december heb ik een ernstige blessure opgelopen aan mn rug, en dat betekende dat ik 3 maanden lang pijn heb gehad bij bewegen. Als dank daarvoor zie ik mn buik weer als ik naar beneden kijk.... (zie mn voeten niet meer!) Dit betekende ook dat ik weer eens 7kg ben gegroeid. Ben dua ltijd boven de 120 geweest... slik....
Dit is trouwens ook wel confronterend om dit zo op te schrijven....

Ik ben al veel vaker op dieet geweest, ook via een dietiste.
Het blijkt altijd dat ik te WEINIG eet.....
Waar ik altijd tegen aanliep was dat ik problemen had om regelmatig te eten.
Ik werk in de zorg. Als ik een ochtenddienst heb sta ik om 5.50 op. Om dan te ontbijten is een crime! Bah, ga over mn nek, het gaat me tegen staan etc.
Ik ga dus altijd van huis zonder ontbijt, en kom pas rond 11 uur er achter dat ik zin in wat heb. Ook door de onregelmatige diensten gaat het moeilijk. ALs ik een avonddienst heb, moet ik kwart voor 5 eten. Ik eet liever 'savonds warm, dus dat betekend dat ik heel vroeg moet eten.

Wie heeft dit ook? Wie heeft tips?

03-06-2010
19:36:52
Reactie van ans:

Hoi,
Het leuke aan SB. Dieet is dat je met alledaagse boodschappen kunt lijnen. Het is te volgen via de pc. (even zoeken) er zijn boodschappenlijstjes, tips, trucs en zo'n fijn forum als deze. Kun je je ei kwijt.
Vorig jaar ben ik 15 kg afgevallen, maar ben in de zwangerschap 30 kg aangekomen. (zw.diabetes) Moet nu nog 13 kg. Nog 1 borstvoeding afbouwen en ik ga ervoor! Heftig wordt het vast, want als boerin werk ik lange dagen. Duim voor me!
Groetjes Ans

17-04-2010
21:09:54
Reactie van maria:

Hallo medelijners,

Ik ben hier nieuw op het forum. Heb al veel gelezen van jullie en wat mij zo opviel is dat jullie elkaar zo steunen. Ik ben nu twaalf dagen bezig met CB en afgelopen dinsdag mijn eerste weegmoment gehad en was 4.6 kilo afgevallen. Overdag gaat het heel goed maar de avond vind ik erg moeilijk. Dan lees ik jullie verhalen weer en dan denk kom op doorgaan.

Veel succes allemaal.
Gr Maria

12-04-2010
11:34:25
Reactie van jennifer:

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag weer begonnen met Sonja Bakker samen met het boek "bereik en behoud je ideale gewicht" ik sport al een paar maandjes, dus aan beweging kan het niet liggen.
Ik zou zeker 15 a 20 kilo moeten afvallen wil ik op een gezond gewicht zitten....we gaan ervoor!!!! Leuk deze forum zo kan je elkaar stimuleren en kan je elkaar tips geven ;-) succes allemaal ook!

Groetjes,
Jennifer

08-04-2010
10:13:21
Reactie van nienke:

Hoi,

Ik zit nu in de 9e week en het gaat fantastisch, ongeveer 9-10 kg kwijtgeraakt. Het moest ook wel na mijn 3e zwangerschap. Na de eerste 2 bevallingen ging het er haast vanzelf af, maar nu helaas niet.. Het dieet is goed te doen, het is een gewenning om bepaalde hoeveelheden te eten merk ik. Tuurlijk zondig ik af en toe 's in het weekend, maar ik kom er niet meer van aan. Zelfs mijn ziekte collitis ulcerosa is stabiel op dit moment vanwege een goede eetstijl.

Wat betreft je hoofdpijn, wellicht eet je dan toch te weinig en zou je wat extra fruit of bv een cracker/ontbijtkoek kunnen eten. En veel water drinken!!

25-03-2010
16:09:02
Reactie van hanneke:

Hallo ik ben sinds kort bezig met het dieet maar heb veel hoofdpijn.
Lijkt wel of er watten in zitten.Herkent iemand dit?

19-10-2009
12:26:34
Reactie van daan:

Ja toevallig wil ik er van de week ook weer mee beginnen. Ik heb nu ff 2 weekjes rust gehad....

I.i.g. succes!!

17-10-2009
18:50:08
Reactie van jolanda:

Doet iemand nog wat met Sonja?
Ik heb het boek weer eens uit de kast gepakt.

31-08-2009
12:41:30
Reactie van marian:

Ik heb vorig jaar het dieet van sonja gedaan en was 13 kilo afgevallen,
ik dronk elke dag een glas wijn,soms twee en af en toe ben ik lekker uit eten gegaan en toch bleef ik afvallen,nu ga ik weer beginnen,de tweede keer gaat wat moeilijker dan de eerste keer,ik moet het gewoon vol houden...zeg nou zelf,je kleding staat toch veel mooier zonder dikke buik en vetrolletjes!
groetjes Marian.

02-04-2008
18:56:59
Reactie van priscilla:

Hoi,
Mijn moeder zweert het ook bij Sonja,
Maar ik kan er niet tegen!
Ik ben 19 en ben druk, fiets elke dag en turn in de week.
Altijd als ik wil afvallen eet ik niet zozeer minder, maar wel minder
snoep en koekjes. Maar ik word slap, kan niet meer normaal lopen en fietsen. Ik weet niet wat ik hieraan kan doen!
Kortom Sonja helpt zeker niet bij iedereen;)

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim