online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - sonja bakker
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

sonja bakker

15-06-2006

wat is dit nou precies voor een dieet???
kost het geld, is het gratis, kan het via de pc???

02-11-2006
13:34:54
mijn man en ik zijn nu met de 2e week bezig en zijn ieders al 5 kilo afgevallen. Je hoeft geen honger te lijden en alles is goed afgewogen. Meer heb je niet nodig. We eten nu meer fruit dan we gewent waren. De mensen zijn algemeen gewent omveel vlees toetjes en snacks te eten en tussendoortjes. Dat mag bij Sonja ook alleen wel verandwoord. Hoe verder je met het dieet ben mag je ook een handje pepsels,japansemix(zonder de nootjes). Alleen met doorzetting en het echt willen,bereik je dat wat je wil.SLANKER WORDEN. Sonja Bedankt.Dion en Ria Kempe

18-07-2006
14:38:29
het boekje is verkrijgbaar bij de boekhandel voor 13,95 euro

en er staan leuke verhalen enne heel veel tips in...

hoor zoveel goede reacties... en je moet toch doen, waar je je zelf goed bij voelt en val je dan ook nog af... tja de 2 bekende vliegen he..

succes

18-07-2006
14:06:18
ik ben zelf net ook 1 week gestart met sonja bakker...

enne al 3 kilo kwijt... het idee erachter is dat je van alles verschillend eet, en de ene keer minder en dan weer wat meer...

dit houdt je stofwisseling op gang..

ga je minder eten.. dan wordt je lichaam er op een gegeven moment ook rustig met de stofwisseling...

dus veel en weinig eten.. helpt mij echt..

enne voor de mensen die denken niet weer vanuit een boekje en ik wil zelf bepalen wat ik eet...... dan zal je ook bijna niet afvallen op langere termijn..

Sonja bakker is een verandering van je eetgewoonten...

lekkere dingen... en geen honger gevoel.

Zelfs mijn vriend van 1.90 en bijna 110 kilo... is ook bezig hij voelt zichh er ook erg goed bij

DUs top dieet

succes

16-06-2006
19:06:56
Er zal dus niets anders opzitten dan in de boekhandel het boek wat grondiger te bekijken vooraleer het aan te kopen....
Wat "soms" boterhammen....én alles mogen eten....lijkt zo vreselijk op andere diëten , die mij niet helpen.
Wil iemand zo lief zijn de "kern" van het "Sonja bakker-dieet " te omschrijven ?
In Vlaanderen is er het "Sonja kimpen-dieet" en daar is de kern : naar de fitness gaan....
mie

16-06-2006
13:06:11
Niet een specifiek koolhydraat rijk of arm dieet. Gewoon normale maaltijden, met vlees, vis, salade, groentes, aardappels, soms boterhammen, soms niet, yoghurt met muesli, appels.

16-06-2006
11:52:58
oh nee volgens een boekje......
daar heb ik echt geen zin in.....
wil gewoon afvallen en zelf beslissen wat en wanneer ik eet

16-06-2006
09:34:41
Hallo ,
Weet iemand precies wat je kan/mag/moet eten in het dieet van Sonja Bakker...Ik heb de website uitgepluisd , maar vind niet wat ik zoek...
ik zou het boek wel kopen , maar wil toch eerst weten in wélke richting het dieet gaat....mét/zonder koolhydraten ?? mét /zonder vlees of vis?? Fruit of geen fruit ...
Waar vind ik wat meer details ?
Dank.
mie

16-06-2006
08:40:25
Ik heb het zelf niet gedaan maar ik hoor wel veel positieve reacties van mensen om me heen die het wel hebben gedaan. Ook ben ik wel eens bij een dietiste geweest en zelfs zijn raadde het aan!. Als je het boekje koopt staat daar volgens mij voor negen weken in wat je per dag moet eten. Ook hele normale, dagelijkse en lekkere dingen. Ik heb het zelf niet gedaan omdat het voor mij geen doen is om elke dag 'volgens het boekje' te eten, ik ben daarvoor veel te vaak buiten de deur. Maar als je echt een regelmatig leven hebt dan is dit denk ik een aanrader. Misschien een motivatie, mijn collega is nu 4 weken bezig en 9!!!!kg afgevallen en ze houdt het ook gemakkelijk vol!

15-06-2006
13:30:14
Reactie van onze webmaster:

Het sonja-bakker-dieet kun je terugvinden op haar website:

www.sonjabakker.nl

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim