online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - sonja bakker
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

sonja bakker

15-06-2006

wat is dit nou precies voor een dieet???
kost het geld, is het gratis, kan het via de pc???

27-02-2008
15:50:43
Reactie van mars:

Hoi,

Ik ben inmiddels 8 weken bezig met SB. En het gaat heel goed. Ben 12 kilo afgevallen. Zit nog maar 4 kilo van mijn ideale gewicht af! Ik ben wel heel streng en hou me ook aan het boek. Ik vervang weleens de aardappelen voor rijst of pasta. Maar dat mag ook. Uit eten is ook geen probleem. Opletten wat je neemt!

Succes! Groetjes

08-01-2008
00:20:51
Reactie van papu:

Hoi Sema,

Bedoel je waar je het boek van Sonja Bakker kan kopen?
Je kan het in alle winkels kopen waar ze boeken verkopen.
Ik heb die van mij bij de V&D gekocht.

Het helpt wel, maar ik doe het niet.

20-12-2007
13:08:35
Reactie van mirjam:

Heel veel succes iedereen met afvallen,laat t gewoon rustig aan gaan,dat is t beste.........ondanks dat ik zelf eigenlijk nooit echt tevreden ben,moet ik wel zeggen dat ik er nu beter uit zie,en actiever ben dan vorig jaar,en ondanks mijn vreetbuien ben ik nog steeds niet extreem aangekomen,dat was met andere dieeten wel anders!
Dus liever wat langzamer,maar dat je ook weleens iets geks doet,dan snel en jezelf niks gunnen,en dat je dan de teugels n beetje los laat en dat t er meteen aanzit.
iedereen gelukkige dagen gewenst,en n goed nieuwjaar!!!!
Ik zit morgen in t vliegtuig,na 3 weken pas weer terug,we zitten in Spanje!
goei,doei!

19-12-2007
11:07:29
Reactie van papu:

Gisteren iemand gesproken van mijn leeftijd, zij is ook heel wat kilo's kwijt geraakt door SB. Zij hield zich wel heel goed aan.

Dus Mirjam je bedoelt, als er op de Special Kellogs K verpakking staat, dat je 30 gram (wat voor mij bar weinig is) mag, dat jij dan bij wijze van 40 gram zou nemen.

Dat heb ik ook gedaan hoor, ik heb 45 gram kellogs genomen ipv 30 gram.

Ik ben wel 3 ons afgevallen, door een beetje op te letten.

Het liefst zou ik 3 kilo in drie dagen willen afvallen, maar iedereen weet dat dat een onmogelijke wens is.

Verder wens ik iedereen veel succes met afvallen.

19-12-2007
10:25:03
Reactie van mirjam:

Daarom schrijf ik ook.......niet iedereen is hetzelfde,nogmaals ik val niet af perse omdat ik ontbijd,ik val af omdat ik gewoon goed naar mijn lichaam luister met waar ik zin in heb om te eten,dus bv:Sb zegt.....verse jus orange met beschuitje,daar heb ik niet genoeg aan,dus ik neem bv 2 sneetjes brood,met fruit,en n beker melk,dan voel ik mij verzadigd,dus ik bepaal de hele dag door waar ik mij gewoon lekker bij voel,ik heb liever dat ik 6 sneetjes brood opeet,dan dat ik ga snoepen.
Nogmaals.....we worden niet dik van normaal eten,maar overeten aan sausen en slechte nutteloze voeding!
Maar vergeet niet dat ik nu al lange tijd bezig ben,dus inmiddels wel aangeleerd waar ik mij happy bij voel,en je lichaam leren kennen.
Maar bij mij ging t om zeker 15kg,dus dat ik ook weer anders.
Dit was gewoon mijn 3e poging SB,en ik was 5 weken bezig,en weinig tot niks afgevallen,maar toen ik meer ging eten,en er niet mee bezig was viel ik wel af,nu gaat t goed!
Maar haar boeken blijf ik leuk vinden,leuke recepten,alleen je houdt t niet vol voor de rest van je leven,dat is mijn motto!
Succes!

18-12-2007
23:49:58
Reactie van papu:

Hoi Warisha,

Ik wil 3 januari beginnen.
Maar ik ben nu ook bezig met minder eten en zo.
Het wil alleen niet lukken.
Ik wens je veel succes en hoop, dat je snel je streefgewicht zal berieken.

18-12-2007
22:43:35
Reactie van warisha:

Hoi papu,

je hoeft et niet jaren te doen, het is een dieet van 10 weken en daarna kan je nog een dieet volgen, ik d8 van 4 weken??

ik zal surinaams eten ook erg misse:P hahaa maar jaa!!
je weet waar we et voor doen.. we kunne wel contact houden op deze site..wanneer begin jij trouwens??

gr. warisha

18-12-2007
21:26:08
Reactie van papu:

Ik lees net dat Warisha ook hindostaans is. Misschen kunnen wij elkaar stimuleren om meer aardappels te gaan eten.
Ik at al af en toe aardappels, maar de echte lekkere terkarie van ons mis ik.
Ik doe dan gewoon'1 of 2 stukken vlees/vis met gestoomde groenten en 100 gram rijst of aardappels.
Maar ik kan het niet echt jaren volhouden hoor.

18-12-2007
21:22:49
Reactie van papu:

Ik ben ook Surinaams, dus ik hoop, dat het zal lukken met de aardappels.

18-12-2007
21:22:06
Reactie van papu:

Hoi Mirjam,

Je schrijft, dat je goed ontbijt. Wat bedoel je met goed onbijten.
Ik ontbijt ook, maar het maakt niet uit hoe ik ontbijt en wat ik eet, ik val niet af.
Ik ga vanaf januari ook beginnen met SB.
Hoop 20 kilo kwijt te raken.

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim