online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - sonja bakker
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

sonja bakker

15-06-2006

wat is dit nou precies voor een dieet???
kost het geld, is het gratis, kan het via de pc???

18-12-2007
11:25:47
hoi allemaal,

ik had ook moeite met alleen maar aardappelen eten, ben surinaams, je kan die aardappelen ook gewoon vervangen door rijst dan val je ook gewoon af b.v. 125 gram aadrappelen vervangen voor 125 gram rijst/of 125 gram pasta staat ook in je boek. nou nogmaals heel veel succes.

18-12-2007
10:01:37
Reactie van mirjam:

Hoi daar,ik wil je 1 ding meegeven,mijn eigen ervaring is dat je goed naar je lichaam moet luisteren,want niet iedereen valt af van SB.
In t begin gaat t snel,maar na n aantal weken lijkt t net of je lichaam in die spaarstand gaat zitten,en dan blijf je op hetzelfde gewicht,nou ligt t er ook aan of je erbij sport.
Als je stopt met SB,zit t er zo weer aan,wees voorzichtig,bedenk dat je gewoon je hele eetpatroon moet veranderen,kijk naar wat jou ontbijd is,je lunch,diner.......ik kom er nu achter dat t bij mij toch t beste werkt,als ik flink ontbijd,maar gezond,en s middags ook gewoon lekker eet,en s avonds minder,en ik eet mijn pizza op zijn tijd,of n oliebol,dat ik beter afval,dan SB!
Het lijkt wel of mijn verbranding beter op gang komt,en ik doe ook nog is mijn eigen ding,beter kan ik t hebben.
2 weken terug nog op 76.5/77kg,en nu 73.5kg,dmv normaal en lekker eten!
Groetjes!

17-12-2007
19:56:41
Reactie van warisha:

Hoi!

ik ga de eerste week van januari beginnen (na kerst :P)
ik moet ook ongeveer 5-7 kilo afvallen..

we zien wel hoe et gaat! ik vind wel dat een een streng dieet is,
en de hele week gekookte aardappelen?!
Ik ben zelf hindoestaans en aardappelen eten we niet zo vaak..
maar ja..

xxx wrish

17-12-2007
17:25:14
Reactie van annie:

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag begonnen met het eerste Boek van Sonja. Ik heb het al eerder gevolgd, maar toen ben ik in week 3 afgehaakt. Ik wil zo'n 5-7 kilo afvallen, dus wil het hele boek volgen, 9 weken.
Is er nog iemand met het eerste boek bezig?

Gr. Annie

10-12-2007
07:53:40
goeiemorgen..........

als je je aan het dieet houdt val je zeker af. vooral de eerste week val je wat meer af. ik ben de eerste week 2 kilo afgevallen, sommige mensen vallen wel 3 kilo af in zo'n eerste week, maar dat blijft natuurlijk niet zo doorgaan .daarna val je gemiddeld een kilo per week af kan ook iets minder zijn 800 gram. heel veel succes met je dieet groetjes

09-12-2007
20:13:56
Reactie van warisha:

oke! bedankt!

wow 4 kilo in 3 weken??? dat is wel goed hoor;)
ik weeg nu 58 kilo en ben ong. 1.53 m., denk je dat ik ong.
1 kilo per week zou kunnen afvallen als ik me goed aan het dieet houd?

groetjes warisha

09-12-2007
17:10:33
hoi
ik ben ook aan het sonjabakkeren, ik weet niet hoeveel geld ik uitgeef, maar ik koop niet de zogenaamde merkspullen wat zij in haar boek noem. ik koop de goedkope alternatieven. eigenmerk producten of bij aldi en lidl kan je ook veel goedkopere spullen halen bv evergreen daarvoor neem ik de ah variant, of optimel magere yoghurt neem ik ook magere yoghurt van een ander goedkoper merk. ik val er gewoon van af ( 4 kilo kwijt in 3 weken) ik hoop dat je hier wat aan hebt.

09-12-2007
16:08:37
Reactie van warisha:

hoi!!!

ik ga ook meedoen aan het sonja bakker dieet!
alleen zou ik graag willen weten, hoeveel geld jullie ongeveer kwijt zijn per week aan boodschappen???

groetjes warisha!

07-12-2007
15:25:17
Reactie van @ngie:

hey mirjam,
je laat je eigen van de goede kant zien, echt top!
vooral het bezef dat je pepernoten nam en zegt; waarom eigenlijk?!
je bent goed op weg en gaat het zeker en vast redden!
indd, ik zit ook wel eens heerlijk op de bank te wezen, lekker nix doen of wat lezen, en dan kijk ik naar buiten en denk, wat doe ik eigenlijk binnen, soms blijf ik zitten en soms niet.
eigenlijk zit een mens raar in elkaar, haha

nou meis, ga gewoon door, je doet het goed!
xx

06-12-2007
18:52:02
Reactie van mirjam:

Ik heb mij erg goed gehouden met sinterklaas,ik heb gewoon lekker van de frituur gegeten,en n rood wijntje gedronken,en t raarste wat ik had was dat je lichaam zelf wel zegt:oke,je hebt je gram nu gehad,maar nu vindt ik t niet meer lekker,nu verlang ik naar n appel!
Hahahahahaha,begrijp je wat ik bedoel?
Vandaag gewoon normaal gedaan,alleen waar ik mij wel op betrapte,was dat ik wat pepernoten nam,en ja........voor wat eigenlijk?
Dus.......om mijn gedachte op iets anders te zetten,ga ik er weer effe tegenaan met sporten,weer effe zweten!
Ik heb de neiging om gezellig thuis te blijven,maar ik verdom het,ik ben er zo dichtbij!
Groetjes!

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim