online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - sonja bakker
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

sonja bakker

15-06-2006

wat is dit nou precies voor een dieet???
kost het geld, is het gratis, kan het via de pc???

05-12-2007
20:54:51
Reactie van gm:

Gewoon t boek kopen en je leest het allemaal wel! ;)
Ik bedoel .. die tijd.. je kunt het er wel snel af willen maar hoe sneller er af hoe sneller er weer aan ;)

04-12-2007
23:03:49
Reactie van warisha:

heeey!!

ik heb een vraagje.. ben 19 jaar oud, 1.54 mtr. en weeg 58. Ik zou graag ongeveer 8 kilo willen afvallen.
Heb veel over het Sonja Bakker dieet gehoord, en wil het boekje ook gaan bestellen... mij vraag is eigenlijk: hoelang denken jullie dat het duurt voordat ik op mijn streefgewicht ben, als ik me precies aan het boekje houd? en welk boek kan ik kopen van Sonja Bakker? En moet je bij deze dieet ook trainen???

Wat raden jullie mij aan?? Hoop dat iemand mij kan helpe ;)
alvast bedankt!

groetjes Warisha

04-12-2007
20:24:51
Reactie van @ngie:

*hey Mirjam,
het gaat je zeker lukken hoor!

is alles een beetje gegaan vandaag?
ik weet niet of ik morgen op tijd langs kom vliegen, heb avonddienst(begint om half 3)
en morgen heb ik geen leasehond(baasje is zelf thuis) dus heb alle tijd om mezelf maar weer eens te laten zien, haha
nee, zonder gekheid, ik ga morgen gewoon effe sjoppe voor het werk uit.

enne, gewoon doorzetten he?!!!!
knuff

04-12-2007
20:01:53
Reactie van mirjam:

Dank je wijffie,dat had ik nou echt effe nodig,weer effe n oppepper!
En ja........ik had mijzelf voorgenomen om te doen waarbij ik mij lekker voel,en bewust is n keer iets eten wat zogenaamd niet mag,dus nou moet ik mijn koppie inderdaad rechtop houden!
Dus........morgen eet ik n stukje van hetgene wat ik in mijn schoentje vindt,hahahahahahahaha!
Leuke sinterklaas morgen,en dank je voor je peptalk!
Dikke knuffie!

04-12-2007
13:12:32
Reactie van @ngie:

*mirjam,
nou ja, die speerstand is natuurlijk spaarstand, en daar vanuit ga je weer als een speer(de speerstand, haha)
zet m op he!!!!
knuffie

04-12-2007
09:06:21
Reactie van @ngie:

hey mirjam,
soms kan het lichaam idd een speerstand hebben, vorig jaar ben ik nogal wat kilo;s kwijtgeraakt en heb 2 keer een "spaardip"meegemaakt.
maar je kleding zit wat losser, en je sport, nou, dan heb je eigenlijk al het antwoord gegeven!
spieren wegen nu eenmaal zwaarder dan vet,
er zijn tijden geweest dat mijn kleding mijn "maatgever"was,
te strak, dus iets erbij
te los, dus wat eraf.

wat ik je mee wil geven is dit;
laat je kopje niet hangen, je gaf zelf al aan dat dat niet zo is, goedzo!
het komt allemaal goed, gewoon doorgaan, echt!
wat ik toen weleens deed, ik at gewoon een dag alles wat ik lekker vond, niet te veel, maar wel bv dat stukje chocola, of die stroopwafel, meestal waren dat de gangmakers en het afvallen begon weer.
hoe zit het met je onlastingpatroon en evt maandelijkse periode?
dat zijn ook vaak elementen die meetellen.
misschien vind je het leuk om ook eens te kijken bij ; samen afvallen.
daar komen ook vaak tips voorbij rollen.

zet m op meid!
knuffie

03-12-2007
09:35:27
Reactie van mirjam:

Hallo,hier ben ik weer!Ik doe nu 5weken al goed mijn best,en ben met mijn gewicht amper wat kwijt,t valt mij dus best wel tegen,ik ben wel wat afgevallen,maar niet wat ik had verwacht,dus.......misschien komt t ook door sporten,of dat ik al zoveel kwijt ben geraakt,dat ik in n spaarstand zit,ik weet t niet!
Ik merk wel dat bepaalde kleding beter zit,dus ik zit niet in n dip,maar.....had gewoon wel wat meer verwacht.
Nou ja........gewoon doorgaan met waar ik mij lekker bij voel,en ik eet normaal,maar niet de gehele dag sonja meer!
Groetjes!

23-11-2007
09:11:54
Reactie van mirjam:

Vorig jaar ben ik begonnen met t afvallen,dmv mijzelf,mijn eigen wilskracht en geduld,en zeker heel veel boeken lezen,en veel van t internet afgehaalt,daarmee bedoel ik te zeggen dat je tuurlijk wel wat kan vragen,maar t duurt ook eventjes om de juiste voeding te vinden.

Ik doe nog steeds sb,met heel vaak mijn eigen eten erin,omdat ik met mijn maandje dan echt te weinig heb,en soms geen trek heb in wat zij voorschrijft,maar...........ik ben wel trots,want ik heb alles met mate gedaan,geen vreetbuien,ik kon gister ook weer mijn heupspijkerbroek aan,en t stond goed,dus t helpt toch!
Nog even flink trainen en opletten,dan kan ik richting spanje mijn bikini aan!!!In t zwembad!!!!
Groetjes!

20-11-2007
22:19:18
Reactie van marchand josette:

weet iemand hoe ik kilo,s kan bijkomen
want ik ben38 jaar en ik voel me niet goed in me vel omdat ik maar43 kilo weeg;
en ben al de hele tijd moe en futloos
hoop dat er mij iemand ermee kan helpen met nutige tips
dank je

15-11-2007
09:31:40
Reactie van mirjam:

Nu volhouden,want mijn gewicht geeft iets hoger weer aan,en ik hoop dat t te maken heeft met mijn cyclus die nog moet komen,want met snoepen kan t niks te maken hebben,en met dat kopje soep tussendoor toch ook niet,of n extra liga.
Dus......maar niet opletten,en gewoon pas over 2 weken weer wegen ofzo!!

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim