welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŽtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Ervaring met Eazy Shape?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Ervaring met Eazy Shape?

14-11-2013

Hallo allemaal..
Ik hoor laatste tijden steeds vaker positieve ervaringen over het eazy shape dieet. Ze zouden gratis begeleiding bieden en een makkelijk te volgen dieet. Heeft iemand hier ervaringen mee?

04-06-2014
06:50:35
Reactie van finet:

Hallo,
ben ook begonnen met dit dieet. De eerste twee weken gaan hard en dan valt het tegen. In twee weken tijd 10 kilo komt volgens mij maar zelden voor en is ook niet goed. Ik zal niet zeggen dat het niet kan. Met Cambridge is het mijn man ook gelukt. Maar niet met dit Dieet. Het is betaalbaar en we doen er maar wat langer over. Je moet het zelf doen, maar veel heb je niet aan de hulpcoach. Zij geeft algemene info die ik ook uit het boekje kan halen, dus daar heb je niks aan. Ikzelf vind de ervaringen mooier beschreven dan dat ik ze ondervonden heb. Afvallen 18 kg in twee weken, de groeten.... finet

21-05-2014
11:23:18
Reactie van marjolein:

Hallo afvallers,
na 1,5 week ben ik 3 kilo afgevallen. Maar wel vervelend was, dat ik na 2 dagen al veel last van mijn blaas kreeg. Bijna blaasontsteking. Waarschijnlijk had ik toch te weinig gedronken. Extra cranberry-sap zorgde er voor dat de blaasontsteking niet doorzette. (Maar dit sap geeft wel extra koolhydraten). Mijn man heeft ook mee gedaan met dit dieet, helaas is hij maar een halve kilo kwijt. Hij is we hart-patiŽnt, met veel medicijnen. Misschien dat die een negatief effect hebben gehad. De shakes zijn trouwens best lekker.

15-04-2014
22:09:58
Reactie van pieter:

Ben in 1 week 3 kg afgevallen en het is heel goed vol te houden met lekkere tussendoortjes.

16-12-2013
10:20:01
Reactie van sanne:

Hallo Ruby..
Het zijn geen maaltijdvervangers, maar je krijgt een boekje waarin staat wat je wel en niet mag eten. Je mag bijvoorbeeld dagelijks twee tussendoortjes en een avondmaaltijd eten. Daarnaast drink je twee shakes elke dag. Het fijne is dat je bijna geen hongergevoel krijgt. Ik had er alleen de eerste paar dagen last van.

Gr Sanne

04-12-2013
09:46:26
Reactie van ruby:

hallo,
Mijn nieuwschierigheid is gewekt! Zijn dit maaltijdvervangers en mag je dus verder helemaal niets?
Ik heb 5 jaar geleden cambridge gedaan met geweldig resultaat, maar dit wordt me nu te duur. Zag dat dit goedkoper is en misschien wel zelfde resultaten. Bij cambridge mocht ik toen helemaal niets, wat eigenlijk wel prima was.
Ben benieuwd!!

1  2  3  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006ģ
Design: Esther en Frank
Software: Frank