welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - GESUCOL
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

GESUCOL

26-11-2013

hallo, ik ben berry, en ik slik sinds 14 november de gesucol. het is een vervanging van de genacol. ik hoop dat ik van iedereen ervaringen kan lezen, zal handig zijn om te weten of we ermee moeten stoppen of doorgaan met slikken. tot nu toe vind ik het slikken erg prettiger dan die plakkerige genacol.

31-07-2016
19:12:29
Reactie van petra s:

Schijnt super spul te zijn. In andere landen heel populair. Snap niet waarom het buitenland altijd eerst alles moet hebben en dan hier in Nederland.

28-07-2016
17:18:43
Reactie van wilma chin seung:

Hoi Nashira,
Dat vind ik ook. Maar ik kwam het toevallig tegen bij een vriendin die het bij de fabrikant had aangevraagd, en het schijnt dat er geen reclame gemaakt wordt, ook raar. Je kunt het wel bestellen bij online drogisten en apotheken, alhoewel ik ze ook niet echt uitgestald zie.
Maar ik moet zeggen, alle producten die deze fabrikant maakt zijn van betere kwaliteit. Ook de Beutycol en Gesucol zijn erg goed. Misschien daarom alleen in selectieve winkels?? Als mijn pakjes op zijn bel ik gewoon die fabrikant dan maar, toch? Anders zou ik het niet weten.

Wilma

28-07-2016
17:03:32
Reactie van nashira:

Toch raar dat er allerlei nieuwe dingen zijn en geen website of niets is waar we kunnen volgen wat er voor nieuwe producten op de markt komen. Apart.

28-07-2016
16:51:31
Reactie van wilma chin seung:

Hallo allemaal,
Ik gebruik nu ook de W8Balance, die is voor het vet verbranden wat je eet.

Wilma

28-06-2016
14:03:56
Reactie van berry:

Hallo mensen, ik gebruik nu zelf ook de vit to all en je krijgt er ook nog goede energie van.
berry

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 55  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank