welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŽtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - GESUCOL
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

GESUCOL

26-11-2013

hallo, ik ben berry, en ik slik sinds 14 november de gesucol. het is een vervanging van de genacol. ik hoop dat ik van iedereen ervaringen kan lezen, zal handig zijn om te weten of we ermee moeten stoppen of doorgaan met slikken. tot nu toe vind ik het slikken erg prettiger dan die plakkerige genacol.

03-03-2016
13:29:49
Reactie van wouter:

Nashira, dat is mooi !! Let wel op, ik hoorde dat gemalen blad in zakjes meestal voor 3 kwart de stengels is, want dat is zonde om weg te gooien. Recepten lijkt me spannnend.

Wouter

02-03-2016
13:34:45
Reactie van nashira:

Dank je Wouter!

Als er verder niets inzit in de Vit2all neem ik gewoon de Moringa Poeder (= gemalen blad) (overal te koop). Wel biologisch nemen! Ik kreeg een zak cadeau van iemand, dus ga het zeker proberen! Ik las in het boek dat je wel heel voorzichtig moet beginnen. De schrijver raadt 1/2 theelepel aan, 's ochtends door de muesli of smoothie. En dan na enkele weken opbouwen tot 1 theelepel. Of als je de capsules neemt ook langzaam opbouwen!
Het Moringa boek van Thorsten Weiss is echt heel leuk en interessant! Er staan op het einde zelfs recepten in met Moringa.

02-03-2016
13:14:16
Reactie van wouter:

@Nashira: je zou je verzekeraar kunnen vragen hoe het zit, want ik weet, in 2014 was het wel zo, maar dat verschilt per maatschappij.

Vit2All is 100% pure blad poeder.... Verder niets meer in, dus geweldig spul, en men is te sceptisch omdat artsen het liever zien gaan dan komen, het doet de reguliere geneeskunde de das om.
Maar anders moet je het even vragen aan de Gesucol makers, want zij maken de Vit2All moringa.

Wouter

29-02-2016
11:28:25
Reactie van nashira:

@Wouter:

1. Ik heb een TOP aanvullende verzekering. Zou ik het ook vergoed krijgen als de huisarts het voorschrijft?

2. Zou je aub hier eens de ingrediŽnten kunnen vermelden van vit2all? Ik wil altijd graag weten wat er in zit voor ik het koop.

Moringa is top hť. Ben een heel interessant boekje aan het lezen over Moringa (Thorsten Weiss). Hij heeft ook een website. Hij werkt vooral met het Moringa poeder (gemalen blad denk ik). Het is voor zoveel dingen goed, echt geweldig!

29-02-2016
10:40:28
Reactie van richard:

Hallo,
Ik ben Richard. Ik lees steeds de posts hier, en heb enkele maanden geleden de Gesucol geprobeerd. Ik heb overgewicht en heb een andere topic on dit forum, en mijn gestel is al niet te best. Met Gesucol nu gaat het redelijk beter. Ik blijf even doorslikken, kijken hoe dat vordert.

Vorige  1  ... 4  5  6  7  8  9  10  11  ... 55  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006ģ
Design: Esther en Frank
Software: Frank