welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - GESUCOL
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

GESUCOL

26-11-2013

hallo, ik ben berry, en ik slik sinds 14 november de gesucol. het is een vervanging van de genacol. ik hoop dat ik van iedereen ervaringen kan lezen, zal handig zijn om te weten of we ermee moeten stoppen of doorgaan met slikken. tot nu toe vind ik het slikken erg prettiger dan die plakkerige genacol.

23-02-2016
18:43:43
Reactie van wouter:

Met een uitgebreide verzekering wel hoor!!

Wouter

17-02-2016
17:43:00
Reactie van berry:

De mijne zegt het ook, en ik krijg het overigens niet vergoed.

16-02-2016
10:31:10
Reactie van wilma chin seung:

Hallo allemaal,
Ik voel me enorm goed. Mijn reumatoloog zegt dat hij het nog nooit heeft meegemaakt dat een supplement goed meehelpt. Meestal is het allemaal lariekoek met die dingen, maar hij vraagt zich af hoe het kan. Er is dus toch wel een product dat ook doet wat het zegt. Was blij dat het een Nederlands bedrijf is, want je weet niet wat je allemaal koopt tegenwoordig uit China en zo. Hij zou het ook aanbevelen aan anderen, alleen het wordt denk ik niet vergoed door het ziekenfonds denkt hij. Iemand op de hoogte? Of hangt het van je aanvullende verzekering af, dacht ik zo?

12-02-2016
18:34:19
Reactie van wouter:

Terug van weggeweest, sjonge wat veel berichten zeg !
nashira: de thee is echt geweldig, ik drink het ook, maar meer voor de ontspanning en vitamine. Daarnaast slik ik wel Vit2All omdat het geen extract is, maar puur blad en dat is de volle 100% van de moringa. Zonde van de moringa theebladeren want die kan je gedroogd niet zo maar eten na er thee van gemaakt te hebben.

Wouter

11-02-2016
12:23:49
Reactie van nashira:

Ik drink de Moringa thee (overal te koop). Daar zou je bijv. mee kunnen beginnen en zien of het iets met je doet.
Is maar een ideetje!

Vorige  1  ... 5  6  7  8  9  10  11  12  ... 55  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank