welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Let jij op de lijn met kerst?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Let jij op de lijn met kerst?

23-12-2013

Let je op de lijn met kerst? En zo ja, wat doe je om niet aan te komen? Laat je nog iets staan? Of eet je van alles wat minder?

26-12-2013
21:25:37
Reactie van greet:

Hoi allemaal,
Ik heb ook veel groentes gegeten en verder min of meer gezond, maar ook een appelstrudel met slagroom en ik heb wijn gedronken wat ik normaal nooit doe. Ik ga morgen maar even niet op de weegschaal staan. Eerst een balansdag houden maar. Dan op naar Oud en Nieuw...
Groetjes, Greet

24-12-2013
14:22:58
Reactie van issie:

Ik ben de afgelopen tijd zo goed bezig geweest (weight care plan B, de weegschaal gaf vanochtend -18 kilo aan, hoera), en dan zou ik het echt jammer vinden als er na de kerst weer kilo's bij zijn. Maar ik wil natuurlijk ook gezellig mee doen, dus heb ik bedacht dat ik me overdag thuis gewoon aan m'n dieet hou. Dan kan ik de (3!) kerstdiners gezellig mee eten en probeer ik er wel een beetje op te letten wat ik neem. Dit zal vast wel wat meer en wat slechter zijn dan eigenlijk de bedoeling is, maar dat is dan maar zo, een beetje extra groente opscheppen dan maar. ;)
Dan hoef ik volgende week niet afgevallen te zijn, maar hopelijk ook niet veel erbij.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank